Soulmate ik ben het vaak met je eens, maar ik ben een Spijkerman/Kopspijkers-fan.
Het nieuwe format is echt zwaar kut, de imitaties droegen het programma, erg jammer dat er nu 4 afgerangeerde standup komedianten de grappen moeten maken. Dat vrouwtje kon ik nog wel om lachen en ik vind richard groenendijk ook altijd wel leuk, die Kale kwam er vaak vooral grof doorheen, maar dit kan niet het nieuwe "hoogtepunt" van het programma zijn.
Ik vond zelf het stukje met Kampusch wel leuk, maar niet Kampusch zelf maar vooral onze vriend uit Goes die blijft echt geweldig, en die pedopartij was ook wel komisch.
Dat ingezonden filmpje was zwaar kut, maar dat kan ook leuk zijn,als ze een fatsoenlijke uitkiezen, de imitatie van Komrij bijvoorbeeld was wel goed.
Ze moeten weer terug naar de basis..Kopspijkers op zijn best. laat zeg maar de NUHR groep het komedie gedeelte op zich nemen, dat werkt echt het beste.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL -
www.rebirth-festival.nlMijn party reviews