quote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
spannende wedstrijd
quote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
spannende wedstrijd
Heb je bij basketbal ook een keeper danquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat doe je basketbal ?
nee was het maar waar, dan was het een redelijk normale uitslagquote:Op zondag 17 september 2006 18:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
Wat doe je basketbal ?
quote:Op zondag 17 september 2006 18:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waterpolo....
Jullie knijpen elkaar toch zo gemeen in de ballen of niet ?
niet als je een gemene uitstraling hebt...durven ze nietquote:Op zondag 17 september 2006 18:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waterpolo....
Jullie knijpen elkaar toch zo gemeen in de ballen of niet ?
25-1 is echt geen normale uitslag bij basketballquote:Op zondag 17 september 2006 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
nee was het maar waar, dan was het een redelijk normale uitslag
Waterpolo.
Normale uitslagen liggen veel lager, hoger dan voetbal weliswaar, maar lager dan dit. in totaal iets van 10 goals per wedstrijd ofzo gemiddeld denk
Mja te eenzijdig idd, maar ik doelde meer op het feit dat er zo veel punten vallen :-)quote:Op zondag 17 september 2006 18:16 schreef CittaR het volgende:
[..]
25-1 is echt geen normale uitslag bij basketball
of verkapt "kan-alsjeblieft-die-keeper-van-zeven-hoog-uit-het-raam-springen" topicquote:Op zondag 17 september 2006 18:19 schreef Devvie het volgende:
Verkapt "kijk-mijn-team-eens-goed-zijn" topic...![]()
Dus in feite was het nog een eigen doelpunt van jou ook!!!!!!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Tegenstander krijgt de bal, produceert een verschrikkelijk slap schot, ik blok hem nog half, dus het schot is nog slapper, gaat recht op de keeper af, en die laat hem boven zn hoofd door zn handen vliegen, triple 21 style.![]()
Als elke bal die ook maar aangeraakt wordt een eigen doelpunt is...dan wel jaquote:Op zondag 17 september 2006 18:31 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dus in feite was het nog een eigen doelpunt van jou ook!!!!!!!!!![]()
![]()
Matennaaier, beetje een eigen doelpunt veroorzaken.quote:Op zondag 17 september 2006 18:33 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Als elke bal die ook maar aangeraakt wordt een eigen doelpunt is...dan wel ja![]()
maar maar...diegene die schoot bood me 10 bierquote:Op zondag 17 september 2006 19:10 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Matennaaier, beetje een eigen doelpunt veroorzaken.![]()
idd........quote:Op zondag 17 september 2006 19:10 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Matennaaier, beetje een eigen doelpunt veroorzaken.![]()
je bedoelt wat voor mongolen er in zijn klasse spelen?quote:Op zondag 17 september 2006 21:36 schreef Sjakie01 het volgende:
25-1 winnen? Wat voor een mongolen klasse speel jij dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |