Misschien heb je van de zomer mazzel dat er nog een restje is of zo... ik heb voor de mister ook een supermooie trui gekocht voor 25 euro (was 90 euro) toen de mussen van het dak vielenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag net op de site deze trui en ik ben verliefd:
[afbeelding]
Hij kost alleen ¤70. Gelukkig is hij uitverkocht in mijn maat.
ik heb afgelopen zomer ook allemaal truien in de sale gekocht bij de espritquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien heb je van de zomer mazzel dat er nog een restje is of zo... ik heb voor de mister ook een supermooie trui gekocht voor 25 euro (was 90 euro) toen de mussen van het dak vielen![]()
.
Ah, dat meen je nietquote:
In de online shop hebben ze meer dingen dan in de winkelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:17 schreef ellos het volgende:
en wat is jullie motivatie voor online shoppen? geen zin om naar de winkels te gaan? of zie je dingen die je niet in de winkels ziet?
Het lijkt me zoeen gedoe..
Kan me wel voorstellen dat je het doet als ze je maat niet meer hebben in de winkel maar je weet wel ongeveer hoe het staat..
ja, enorm!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die discussie hebben we ook al eens gevoerd
Bevalt je tas nog goed Cherry?
nou zeg excuse me!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:00 schreef heaven7 het volgende:
Die discussie hebben we ook al eens gevoerd
Bevalt je tas nog goed Cherry?
Die waardebonnen zijn toch ook alleen maar in te ruilen in de winkel?quote:Op zondag 22 oktober 2006 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Hij pakte alleen de code van de waardebon niet (van de e*points), dus dat scheelde weer ¤8,50 korting. Maar die maak ik dan wel een keer in de winkel op.
er staat ook een code op.quote:Op zondag 22 oktober 2006 23:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die waardebonnen zijn toch ook alleen maar in te ruilen in de winkel?
Tenminste dat staat rechtsonderin op de bonnen
Ik denk dat die code of:quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er staat ook een code op.
verklaart wel een hoop.
Afgelopen zaterdag ging ik naar Enschede, voor deze jas en deze was toevalligerwijs gelukkig, in de aanbieding.Heb hem gekocht bij de V&D voor 79,90quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:45 schreef tralalala het volgende:
Ik kan niet kiezen, bovenste heeft dan wel weer een muts, wel handig voor de herfst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |