SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op donderdag 21 september 2006 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
UitgespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 september 2006 20:26 schreef Guerra het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Lara heb jij in 3 dagen uitgespeeld denk ik eigenlijkquote:Op donderdag 21 september 2006 20:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik denk niet dat ik nog een Saints Row zou gaan gamen eigenlijk, vond dit deel erg cool, maar ben er wel klaar mee. Het enige dat ik nog ga doen is kijken of ik nog 2 of 3 kleine achievements kan scoren, maar vanaf volgende week is het tijd voor Lara
Mjah, ik weet niet eigenlijk. Ligt een beetje aan wanneer die komt, welke setting er is en welke vernieuwingen er zijn.quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lara heb jij in 3 dagen uitgespeeld denk ik eigenlijk
Maar hoezo geen deel 2? Van GTA heb ik zelf ook meerdere delen gespeeld.. tis toch het gevoel dat je dan weer hebt van lekker een nieuwe wereld en nieuw verhaal... vind ik dan
Hahaha, dat niet willen geloven ookquote:Op donderdag 21 september 2006 21:23 schreef koentje.k het volgende:
vindt het maar een kut einde.. zo kun je een spel toch niet laten eindigen.. zou er een ander eind zijn als je die laatste missie doet als je al op 100% bent? Is dat al geprobeert door iemand?
zelfs ik heb tombraider in 3 dagen uit kunnen spelen. wel een lekker spel wat makkelijk wegspeelt!quote:Op donderdag 21 september 2006 20:53 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Lara heb jij in 3 dagen uitgespeeld denk ik eigenlijk
Maar hoezo geen deel 2? Van GTA heb ik zelf ook meerdere delen gespeeld.. tis toch het gevoel dat je dan weer hebt van lekker een nieuwe wereld en nieuw verhaal... vind ik dan
Kan morgen avond niet, maar wat is je tag, voeg je anders toch toe...quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef Heintje het volgende:
Iemand toevallig zin om morgen avond samen voor die co-op achievemants te gaan.
oja, de meeste MP achievements zijn gewoon een kweste van heel veel spelen.
Tag is: Heintje1quote:Op vrijdag 22 september 2006 02:51 schreef NX het volgende:
[..]
Kan morgen avond niet, maar wat is je tag, voeg je anders toch toe...
// melee aanval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |