welke knop is dat?quote:Op woensdag 20 september 2006 16:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nitro gebruiken..Net voordat je tegen iemand opbotst nitro aanzetten en meestal is de tegenstander in 1x dood
Rechteranaloog indrukken.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 20 september 2006 17:30 schreef Jasza het volgende:
Godverdomme, moet ik alleen dat vliegtuig nog mis ik hem steeds met de bazooka, kan beter met AK47 doen de volgende keer
Yeuhquote:
na het rondje over het vliegveld is het al bezig met opstijgenquote:Op woensdag 20 september 2006 19:16 schreef Erwtensoep het volgende:
Daar dacht ik tijdens het schieten ook aan, maar toch gehaald met alleen de AK.
Die staat op schiphol in een hoekje.quote:Op woensdag 20 september 2006 20:51 schreef Yankee_One het volgende:
Ben nu bezig met de Chopshop activities, alleen heb ik die Nightingale echt nog nooit gezien. Overigens nog 1 van de weinigen die ik nog mis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op woensdag 20 september 2006 22:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kut missie bij de RollerzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |