quote:Op dinsdag 19 september 2006 13:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb een beetje last last van een Carnales missieKutmissie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een beetje last last van een Carnales missie![]()
Ik heb een beetje last last van een Carnales missieJe hebt zeker een beetje last last van een Carnales missie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een beetje last last van een Carnales missie
Als er één GTA game is waarmee je SR goed zou kunnen vergelijken, is het GTA 3 wel.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:14 schreef Jheronimus het volgende:
Bij mij wint SR het ook van GTA:SA. VC vind ik gelijkwaardig en met GTA3 is het niet meer te vergelijken in mijn ogen.
Ik heb een beetje last last van een Carnales missieDit is al meerdere malen uitgelegd, dan maar opnieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een beetje last last van een Carnales missieen duidelijker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff... wat een verhaal![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door NX op 19-09-2006 15:24:23 ]
Hmmm, had dat dan gezegdquote:
Ff in de OP zetten dan maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 15:36 schreef NX het volgende:
[..]
Hmmm, had dat dan gezegd![]()
Tis maar goed dat het nu wat duidelijker is omschreven, nu hoeft de volgende Fokker! het niet eens te vragen, want het staat er al...![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 15:18 schreef NX het volgende:
[..]
Dit is al meerdere malen uitgelegd, dan maar opnieuwen duidelijker...
Die moet voortaan in de OP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pfff... wat een verhaal![]()
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Mwah ik vind het wel meevallen. Setting is een beetje hetzelfdequote:Op dinsdag 19 september 2006 16:30 schreef Jheronimus het volgende:
Ga hem direct na thuiskomst doenzijn de LC gelijk van mijn kaartje verdwenen
Plus, ik vind GTA3 en SR niet te vergelijken qua tijdperk waarin ze uitkomen. GTA3 was de eerste 3d GTA en SR is de eerste free roaming game op de next gen, en er zijn vergelijkingen, maar kom op, GTA3 is toch mijlenver van SR verwijderd qua mogelijkheden
Er is min of meer al bevestigd dat er een Saints Row 2 komt (niet letterlijk, maar uit bepaalde uitspraken kon je dat duidelijk opmaken)quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:17 schreef Jheronimus het volgende:
Dat is waarIk ben het in dat opzicht met je eens
Ben benieuwd wat ze in GTA4 en SR2 gaan doen
Is er trouwens al iets bekend van een mogelijke opvolger voor SR?
Lijkt me ook wel idd, ik zie dit meer als een eerste probeersel van ze wat nog uitgewerkt gaat wordenquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:28 schreef devv05 het volgende:
[..]
Er is min of meer al bevestigd dat er een Saints Row 2 komt (niet letterlijk, maar uit bepaalde uitspraken kon je dat duidelijk opmaken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |