Was bij mij ook niet, maar nu bij 60% en die missie van Stefan komt het welquote:Op maandag 18 september 2006 19:47 schreef The_Martian het volgende:
Bij mij is ie nog geen enkele keer vastgelopen gelukkig.
Bassie de clown ooooookkkquote:Op maandag 18 september 2006 19:49 schreef Enchanter het volgende:
Voor de XBOX livers , add me ff , naam: Bassie de clown
Zodra je een homie heb met een raketwerper wil je die niet meer kwijt.quote:Op maandag 18 september 2006 19:52 schreef starbuck het volgende:
[..]
Oke, laat ik daar maar eens verder mee gaan, het wordt me te heet onder de voeten met maar 1 homie. Overigens neem ik altijd een dame als homie![]()
Niks bijzonders iigquote:Op maandag 18 september 2006 19:14 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Loopt hij bij veel mensen ook vast
en dat cache legen wat wist dat allemaal
quote:Op maandag 18 september 2006 19:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Bassie de clown ooooookkk![]()
![]()
![]()
Toegevoegd, al was alleen maar om te lachen als je online kwam!
Zondequote:Op dinsdag 19 september 2006 02:08 schreef DaMook het volgende:
Ik zei dat ik hem ook wildehier kom ik op terug
. Ik heb de demo gedownload en mis een hoop dingen van gtasa
Ondermeer motors, vliegtuigen en boten
. Daarnaast vind ik de besturing (vooral in auto's) heel erg aandoen als gta's van jaren geleden
.
Enkele pluspuntenHet zelf maken van je karakter (zeker goed in SR ook al zit het niet in de demo
) en het vechten
. 2 konppoen is beter dan 1 (of heeft sa er 2 ? ) naja die 3 vecht knoppen zijn fijn
![]()
.
Ik haal hem dus toch niet en hoop dat de volgende gta de pluspunten van SR heeft en er nog beter uitziet als SA![]()
![]()
ja, da's vlakbij die forgive and forget die het dichtsbij is op de kaart....quote:Op dinsdag 19 september 2006 00:33 schreef Heintje het volgende:
Forgive and Forget gebruik ik eigenlijk nooit. Als je het gene af maakt waar je meebezig bent dan ben je toch alles weer kwijt.
Trouwens is het met stefan zo dat hoe harder je rijd hoe sneller de meter gaat. Dus probeer wat snelheid op te bouwen. En als je de missie al een keer eerder gedaan hebt weet je waar je naartoe moet. Dus dan kan je zorgen dat je daar al in de buurt bent zodat je neit ver meer hoeft.
Hoeveel leverd dat op?quote:- Doe de Rollerz Hijack activity tot level 7, pak de geld-transport bus, race naar je garage, sla 'm op, en sloop 'm daarna iedere keer voor je huis
Ik vind SR leuker en beter als alle GTA'S (Nou ok GTA2 niet dan) bij elkaar ondanks het gemis van boten/vliegtuigen/helis/fietsen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:08 schreef DaMook het volgende:
. Daarnaast vind ik de besturing (vooral in auto's) heel erg aandoen als gta's van jaren geleden
.
Enkele pluspuntenHet zelf maken van je karakter (zeker goed in SR ook al zit het niet in de demo
) en het vechten
. 2 konppoen is beter dan 1 (of heeft sa er 2 ? ) naja die 3 vecht knoppen zijn fijn
![]()
.
Ik haal hem dus toch niet en hoop dat de volgende gta de pluspunten van SR heeft en er nog beter uitziet als SA![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:08 schreef DaMook het volgende:
.
) en het vechten
![]()
.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een beetje last last van een Carnales missie
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |