Goed plan!quote:Op maandag 18 september 2006 14:05 schreef Kadesh het volgende:
Ik denk dat ik toch maar eens een XDoos ga aanschaffen.![]()
dat werkt toch wel het beste ja. die swat wagens zijn lekker veel waardquote:Op maandag 18 september 2006 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
Wat ook slim is is voordat je in het gebied komt waar je stennis moet schoppen ervoor te zorgen dat je al 5 sterren hebt
Tis dus duidelijk dat ik steeds me cache moet legen en hem dan weer 1x kan doen.quote:Op maandag 18 september 2006 19:20 schreef Jasza het volgende:
De tyfus, ik moet die missie met Stefan doen en 1x gedan maar mislukt en nu loopt ie steeds vast
naar de forgive and forget rijdenquote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis dus duidelijk dat ik steeds me cache moet legen en hem dan weer 1x kan doen.
Iemand de beste tip om hem te halen bitte, ik haal dat met Stefan wel maar dan ontploft me car daarna.
Zo snel mogelijk naar dat forgive & regret gebeuren heen rijden.quote:Op maandag 18 september 2006 19:33 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tis dus duidelijk dat ik steeds me cache moet legen en hem dan weer 1x kan doen.
Iemand de beste tip om hem te halen bitte, ik haal dat met Stefan wel maar dan ontploft me car daarna.
Oke, laat ik daar maar eens verder mee gaan, het wordt me te heet onder de voeten met maar 1 homie. Overigens neem ik altijd een dame als homiequote:Op maandag 18 september 2006 19:44 schreef Cubewoods het volgende:
Komt vanzelf als je een aantal missies hebt gehaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |