dat moet een soort van slr voorstellenquote:Op zondag 17 september 2006 20:02 schreef Cubewoods het volgende:
Gisteren trouwens leuke auto gevonden en beetje bij gewerkt
http://img405.imageshack.us/img405/6669/nicecaardo2.jpg
http://img508.imageshack.us/img508/6591/dsc00501nz5.jpg
Ik ben ook dol op de shotgunquote:Op zondag 17 september 2006 19:25 schreef CittaR het volgende:
ik hoef alleen nog de vice kings missies te doen. maar ik doe alleen nog maar activities omdat je daar veel vette spullen voor krijgt...heb nu dus al ruim 60x respect. die pimp cane shotgun is echt het vetste wapen uit het spel.
Ja, weer eens wat anders dan rondjes rijdenquote:Op maandag 18 september 2006 08:14 schreef gijsje79 het volgende:
Tvp moet het spel ook maar weer es oppakken.
Ja TDU en Hitman zijn ook zwaar ok.quote:Op maandag 18 september 2006 08:14 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja, weer eens wat anders dan rondjes rijden![]()
Ik leen ze wel een keer van jequote:Op maandag 18 september 2006 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja TDU en Hitman zijn ook zwaar ok.
Dat heb ik iedere dag.quote:Op maandag 18 september 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
He ken je dat.. ben je Maandags op je werk.. wil je eigenlijk weer verder gamen
Je hebt nog wat te doen dusquote:Op maandag 18 september 2006 11:13 schreef koentje.k het volgende:
Hoe komt het dat ik nu geen missies meer kan spelen? ben op 48% heb 30 van de 36 missies gespeelt. Moet ik eerst alle strongholds overnemen? dat zijn er nog een stuk of 10 denk.
Jep, je moet alle strongholds gedaan hebben om de laatste missie te kunnen doen. En daarna heb je nog 3 missies voor de saints. (waarbij je MOET saven voor je de laatste doet.)quote:Op maandag 18 september 2006 11:13 schreef koentje.k het volgende:
Hoe komt het dat ik nu geen missies meer kan spelen? ben op 48% heb 30 van de 36 missies gespeelt. Moet ik eerst alle strongholds overnemen? dat zijn er nog een stuk of 10 denk.
Ja ik had nog weinig geld toen, dus moest het doen met een goedkope paintjobquote:
Pff verschrikkelijkquote:Op maandag 18 september 2006 08:23 schreef Atuniel het volgende:
He ken je dat.. ben je Maandags op je werk.. wil je eigenlijk weer verder gamen
Ik hoop dat ik die tijd al kan vinden eigenlijkquote:Op maandag 18 september 2006 13:12 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Pff verschrikkelijk
Al helemaal als je weet dat je vanavond maar een klein uurtje zal kunnen spelen.
Vrij weinig, eigenlijk alleen in die missie waar je autos van een vrachtwagen moet schieten.quote:Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef koentje.k het volgende:
Hoe doen sommigen van jullie het rijden en schieten? Dit is nog verdomt lastig bij mij...
Alleen als ik er achterrij..quote:Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef koentje.k het volgende:
Hoe doen sommigen van jullie het rijden en schieten? Dit is nog verdomt lastig bij mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |