Die is redelijk te doen. ik was vande week met Koentje een behoorlijk eind gekomen. Het begin is lastig maar daarna kun je redelijk doorlopen.quote:Op zondag 24 september 2006 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe gister met NX het lvl Turbulence in co-op op de hoogste moeilijkheidsgraad gehaald. Achievement erbij
Ik had het gisteravond.. denk wel 8x geprobeerd, maar was steeds maar met 1 kerel in een auto schiet niet op.quote:Op zondag 24 september 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Bah al een stuk of 15 keer die laatste rollerz missie geprobeert. Lukt maar niet:(
En die stomme homies schieten ook niet op die truck
Nee, maar misschien komt het door je dorky autoquote:Op zondag 24 september 2006 20:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Nog meer mensen die hier wel 's last van hebben?
[afbeelding]
Ik heb dit al 4/3 keer gehadquote:Op zondag 24 september 2006 21:16 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee, maar misschien komt het door je dorky auto
Ik leef met je mee. Ik heb die missie ook minstens 20 keer gedaan. Is me op een gegeven moment wel gelukt met een jeep en 3 maten.quote:Op zondag 24 september 2006 14:53 schreef Cubewoods het volgende:
Bah al een stuk of 15 keer die laatste rollerz missie geprobeert. Lukt maar niet:(
En die stomme homies schieten ook niet op die truck
Strongholds vallen in principe ook gewoon onder missiesquote:Op zondag 24 september 2006 21:43 schreef Cubewoods het volgende:
Ja ik probeerde het net weer, en nu lukte het me in 1 keer
Nu zijn er weer geen missies meerTerwijl julius ofzo me belde dat ik naar de kerk moest komen!!
Weer compounds in nemen dus.
wentquote:Op zondag 24 september 2006 22:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Is er ook een auto-lock op enemies ofzo? Ik kan echt niet mikken met de controller
in die missie ben ik gewoon 2 keer vast komen te zitten in een muur.... gekke bug.... moest met de bazooka onze auto stuk knallen of me 360 uitzetten!quote:Op maandag 25 september 2006 12:25 schreef Atuniel het volgende:
Volgende missie.. ik zit naast die kerel met een unlimited RPG.. dus wat doe je als je geen zin hebt om naar dat gelul van die kerel te luisteren.. juist, je oefent wat. Schoot ik mis.. die granaat vliegt verder, schiet ik zo een metro vanaf de rails![]()
Blijf coole dingen zien gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |