Ik wil wel ff Co-upen vanavond... gamertag: Koentje NLquote:
Zorg dat je een FBI auto te pakken krijgt, die is vrij sterk en dat scheelt met het rijden naar Forgive en Forget.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:26 schreef Erwtensoep het volgende:
De 5 sterren achter je reet aan missie (dat is toch de laatste?).
die fbi wagens gaan altijd heel snel stuk bij mij. terwijl ik vaak alleen door de voorruit schiet om de bestuurder dood te knallenquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zorg dat je een FBI auto te pakken krijgt, die is vrij sterk en dat scheelt met het rijden naar Forgive en Forget.
Daarnaast zorgen voor homies als afleiding.
Altijd lekker.quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarnaast zorgen voor homies als afleiding.
Verkeerde topic ?quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik heb vanmiddag m'n Xbox 360 gehaald. Gelijk op internet aangesloten alleen het downloaden van Demo's gaat echt ontiegelijk sloom terwijl ik een snelle verbinding heb. Iemand trucjes om dat sneller te laten gaan? Bij voorbaat dank
Oh shit. Sorry. Moet naar algemene Topicquote:
Je gang members in de auto doen, 1x op je target schieten om te zeggen die moet dod, de homies doen de restquote:Op maandag 18 september 2006 13:40 schreef koentje.k het volgende:
Hoe doen sommigen van jullie het rijden en schieten? Dit is nog verdomt lastig bij mij...
Ah ik vond nog een rollerz missie.. ben weer verder dusquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:37 schreef Cubewoods het volgende:
Ik ben daar nu ook, en nu zijn er geen missies meer om te doen
Moet ik nu al die strongholds innemen ofzo?
dan moeje online gaan neem ik aan!quote:Op zaterdag 23 september 2006 19:25 schreef clemensmaxt het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe je co-op missies kan beginnen?Want ik heb het spel al uitgespeeld, maar dat weet ik nog niet
Wat te doen bij hangers/vastlopers!quote:Op zondag 24 september 2006 13:14 schreef sexylexy het volgende:
Ik heb laatste tijd steeds een hanger als ik na de 3 gangs de missie voor de 3rd street saints wil doen, heeft iemand dat ook?
3. Wanneer je klaar bent met je cache te legen, CD erin en hoppa, alles moet weer als een trein lopen!quote:Op zondag 17 september 2006 17:30 schreef NX het volgende:
[afbeelding] Frequently Asked Questions
[afbeelding]Hoe leeg je het (systeem) cache?
- In het system menu naar "Memory" gaan, dan op je HDD op Y drukken en dan toetsencombinatie uitvoeren:
X, X, LB, RB, X, X.
Nu de andere co-op nogquote:Op zondag 24 september 2006 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe gister met NX het lvl Turbulence in co-op op de hoogste moeilijkheidsgraad gehaald. Achievement erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |