Leg uit?quote:Op zondag 17 september 2006 15:32 schreef VarsesteR het volgende:
Geslacht: Man
Hobbies/interesses: gamen, sf, lezen
Geen commentaar meer nodig.
Het gaat nog door hoorquote:Op zondag 17 september 2006 15:32 schreef VarsesteR het volgende:
Ik dacht dat het een vrouw was, die naam is btje verdachtquote:Op zondag 17 september 2006 15:32 schreef VarsesteR het volgende:
je komt klaar.quote:Op zondag 17 september 2006 15:31 schreef Litso het volgende:
Ja, als je het op die maneir formuleert kan je alles wel stom noemen.
Wat is er nou leuk om een beetje ritmisch op elkaar op en neer te bewegen zonder kleren?
bahquote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef SuperRogier het volgende:
Als je dit ziet, das toch vet![]()
Ff iemand flink vernederen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UJbDacSgM4o
Veelzeggend ja.quote:Op zondag 17 september 2006 15:32 schreef VarsesteR het volgende:
Ga dan korfballen ofzo, hockey, tennis, I dont carequote:
Vaantjequote:Op zondag 17 september 2006 15:40 schreef SuperRogier het volgende:
Als je dit ziet, das toch vet![]()
Ff iemand flink vernederen![]()
http://www.youtube.com/watch?v=UJbDacSgM4o
De topic is niet bedoeld voor voetbalfanaticsquote:Op zondag 17 september 2006 15:47 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ga dan korfballen ofzo, hockey, tennis, I dont care![]()
![]()
Als Nederland moet spelen kijkt toch eigelijk iedereen en dan vind iedereen het toch leuk?
Ben ik het mee eens. Die 'supporters' verpesten het topvoetbal voor mij. Zelf voetballen is dan wel erg leukquote:Op zondag 17 september 2006 15:44 schreef BobbyB het volgende:
Voetbal opzich is niks mis mee, het kan best spannend zijn... het zijn meer die kneuzen supporters, die gaan lopen rellen (en mensen en eigendommen van anderen vernielen) als hun cubje weer eens verloren heeft, die er voor zorgen dat ik een hekel aan krijg aan voetbal. Het zijn net kleine kinderen, 90% van de supporters en het kost handenvol belastingcenten al die politie en ME bij de grotere wedstrijden waar wij met zijn allen hard voor werken en wat voor zoveel beters gebruikt kan worden.
Dan heb ik het nog niet eens over het maffe gedoe tijdens het WK dat hele straten versierd zijnen alles om je heen oranje is. Kerstmis, Pasen, Moeder- en vaderdag en Sinterklaas zijn er samen nog heilig bij.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |