abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 september 2006 @ 14:14:32 #2
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41888146
Ik vind de gesprekken wel vermakelijk op de streams, maar het is in feite niet echt eerlijk nee.
De tijd dat er totaal niet overlegd mocht worden lijkt me beter.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zondag 17 september 2006 @ 14:33:10 #3
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41888729
Het is ook vrij uitzonderlijk dat in een groep van 15 en nu 14 personen toch maar twee mensen echt veel nominaties krijgen. Komt vooral door het overleggen denk ik.
Micheline is een leuk voorbeeld. De ene week vrij massaal genomineerd... De week daarop door niemand meer. En Semih ook niet.
pi_41888956
Ze moeten openlijk nomineren tijdens de "live".
pi_41889646
Nog mooier is het om de nominaties in het openbaar te doen ipv in de DBK.
Zo krijg je meteen reactie...(net als vorig jaar toen Dido door Chan aan tafel werdt toegesproken)
Zo zien we meteen dat diegene die wel achter iemands rug lult (wij kijken mee) de waarheid durft te spreken of dat ie met een lullig kutsmoesje komt om ze toch te vriend te houden....
Zo krijgen wij kijkers dus een beter beeld van iemand die liegt en bedriegt, of dat iemand gewoon eerlijk is.
pi_41909147
ja dat zou ik ook graag willen, de nominaties openbaar.
Of mooier, morgen wordt verteld hoe ze allemaal gestemd hebben.
Jeroen!! (schijt in zijn broekje)
pi_41912199
Ik vind dat net als bij vroegere edities van BB het maken van stemafspraken veboden had moeten zijn.
Het is op deze manierr niet eerlijk. De roodelclub zet iedereen op tegen een aantal bewoners.
pi_41922434
quote:
Op zondag 17 september 2006 14:42 schreef berney het volgende:
Ze moeten openlijk nomineren tijdens de "live".
Nee ze moeten net als nu voor de 'live' nomineren, maar tijdens de 'live' worden de filmpjes onverwacht in het huis uitgezonden.

BB zou toch harder dan ooit worden? Nou dan is dat wel een klein stapje in die richting dacht ik zo. Softe puddingzooi dat het is tot nu toe
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_41922628
quote:
Op maandag 18 september 2006 08:42 schreef crazymamma het volgende:
Ik vind dat net als bij vroegere edities van BB het maken van stemafspraken veboden had moeten zijn.
Het is op deze manierr niet eerlijk. De roodelclub zet iedereen op tegen een aantal bewoners.
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar juist doordat gedrag is het 'roddelclubje' totaal niet populair bij de kijker. Ze kunnen dus wel nomineren maar ze worden zelf structureel naar huis gestuurd door de kijker.

E10 en Marcel hadden al de minste stemmen (Micheline verreweg de meeste) vorige week en ook deze week staan er 2 mensen uit het 'clubje' genomineerd en zal het 'clubje' dus wederom afgeslankt worden. Kortom; van een roddelclubje is zeer spoedig al geen sprake meer.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  maandag 18 september 2006 @ 16:10:04 #10
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41922981
quote:
Op maandag 18 september 2006 08:42 schreef crazymamma het volgende:
Andersom niet zeker? Denk je dat het toeval is dat zowel Hilde als Etienne genomineerd staan?
Dat is net zo goed allemaal afgesproken werk van de groep van Semih. Zij zijn in de meerderheid, dus zo maken de anderen geen enkele kans meer. En ook dat roddelen doen ze allemaal net zo hard, dus dat stempel snap ik ook al niet.
  dinsdag 19 september 2006 @ 17:21:17 #11
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_41955882
Van mij mogen ze bespreken. In eerdere edities gebeurde dat ook vaak genoeg.
pi_41960459
Ook Big Brother speelt hierin mee.
Deze week hadden ze naast Jeroen en Milica ook Tijn op de bank kunnen zetten.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  dinsdag 19 september 2006 @ 20:48:20 #13
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_41962266
en als de "kampers" weg zijn komt de ware aard van de rest vanzelf naar boven als ze elkaar moeten gaan nomineren... kan ook nog leuk worden toch?
... en huiver mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')