dat dusquote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef T3rr0r het volgende:
Gewoon de zaak in de fik steken. Hoef je ook niet te werken!
We hebben gewoon de vakantieplannen besproken en toen zei ik dat ik een van de twee zaterdagen weg zou zijn. Ze wist er dus van, maar ze heeft niets beloofd.quote:Op zondag 17 september 2006 14:27 schreef Sputnik het volgende:
Formeel is het dus net geregeld, maar mondeling? heeft ze toegezegd dat je weg kon eerder? als dat zo is dan is dat ook formeel genoeg.
Dat jouw baas personeel tekort heeft maar ondertussen wel zelf weg gaat is natuurlijk ook maar zo-zo..
Ik weet..quote:Op zondag 17 september 2006 14:37 schreef rashudo het volgende:
Vakantie plannen -> vrij vragen -> vakantie boeken.
Bijbaan, ben zaterdaghulp.quote:Op zondag 17 september 2006 14:43 schreef ioor het volgende:
Is het een bijbaan of echt een vaste baan?
Je kan je vlucht een dag eerder laten plaatsvinden maar dat kost geld.quote:Op zondag 17 september 2006 14:41 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik weet..
Maar de vraag is meer: wat nu?
Dan ben ik daarna weken voor Jan *** aan het werkenquote:Op zondag 17 september 2006 15:06 schreef rashudo het volgende:
[..]
Je kan je vlucht een dag eerder laten plaatsvinden maar dat kost geld.
Als jij vrije dagen hebt en dit minimaal 2 werkdagen van te voren aanvraagt hebben ze het maar te accepteren.quote:Op zondag 17 september 2006 14:05 schreef bloempjuh het volgende:
Ik ben nog nooit met mijn vriendje (relatie van vijf jaar) op vakantie geweest (alleen weekendje ofzo, maar niet 'echt'). Dus wij dachten fijn in de herfstvakantie weg te gaan, weekje Praag. Alles al geboekt, geregeld..
Kom ik op mijn werk (bakkerij), begint mijn bazin te mieren dat ik helemaal geen vrij kan krijgen voor de dag dat we thuiskomen (aankomst NL: 17.00 uur). Ik had het eerder moeten aanvragen.
Ze wist een paar weken geleden al dat ik in de vakantie weg zou gaan, maar omdat ik het niet formeel heb aangevraagd kan ik nu geen vrij krijgen.
En natuurlijk hebben we geen annuleringsverzekering ofzo.
K*T, K*T, K*T.
Wat kan ik nu doen? 'Ziek' zijn op die ene zaterdag? Of gewoon volgende week al aangeven dat ik echt niet kan werken zodat ik nog wekenlang een hoop gezeik heb op mijn werk? Of zal ik morgen de KLM eens bellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |