Er zit ook Prozac door het eten. (en slaapmiddel)quote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zou depressief worden van het niets-doen in dat huis.
Dat Marlies tegen Janine heeft gelogen over het bieden op de jokers. En dat heb ik niet verzonnen.quote:
Prozac is een anti depresiva.quote:Op zondag 17 september 2006 14:06 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Er zit ook Prozac door het eten. (en slaapmiddel)
quote:Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef berney het volgende:
Beste bewoners,
De telefoon gaat zo, degene die hem als eerste opneemt zit sowieso bij de laatste 6.
Hillie rennen,
Bij mij staat ze al aan de kopse kant van dat hangbankje.quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze rent al![]()
de enige die continu wat doet in het huis!quote:Op zondag 17 september 2006 14:09 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
[afbeelding]
ze rent al![]()
Hoe is het mogelijk dat hij die hele zin uit zijn mond heeft kunnen krijgen!quote:Op zondag 17 september 2006 14:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat Marlies tegen Janine heeft gelogen over het bieden op de jokers. En dat heb ik niet verzonnen.
Vorige topic vanaf pagina 4 ofzo staat t 1 en ander uitgelegd, misschien dat ff lezen.quote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat hij die hele zin uit zijn mond heeft kunnen krijgen!![]()
Hoewel ik niet erg kan begrijpen waarom Janine zich daar zo druk om maakt, ze heeft toch zelf besloten om naar Marlies te luisteren?
Ja, maar als iemand jou zegt wat volgens haar het beste is.... om vervolgens zelf iets heel anders te doen... tjaquote:Op zondag 17 september 2006 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat hij die hele zin uit zijn mond heeft kunnen krijgen!![]()
Hoewel ik niet erg kan begrijpen waarom Janine zich daar zo druk om maakt, ze heeft toch zelf besloten om naar Marlies te luisteren?
Mokkel?quote:Op zondag 17 september 2006 14:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Ik zap even op een andere kanaal, en ik hoor Hilde weer klagen. Dat mokkel moet echt nokken.
Ja, maar dat is toch logisch?quote:Op zondag 17 september 2006 14:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, maar als iemand jou zegt wat volgens haar het beste is.... om vervolgens zelf iets heel anders te doen... tja
Zit wat in, maar vals blijft het wel. Dan kunnen ze net zo goed gaan proberen elkaars kluissleuteltje te stelen ofzo.quote:Op zondag 17 september 2006 14:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch logisch?
Ze wilden allemaal die joker hebben, als je dan een goedgelovig figuur kan overtuigen niet serieus mee te bieden, dan scheelt dat er toch weer 1![]()
It's all in the game
Ik denk dat ze nou eenmaal makkelijk met alle winden meewaait en geen eigen mening heeft. Ik geloof niet dat ze express vieze spelletjes speelt, daar is te dom en eerlijk voor, denk ik.quote:Op zondag 17 september 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar vals blijft het wel. Dan kunnen ze net zo goed gaan proberen elkaars kluissleuteltje te stelen ofzo.
Marlies heeft zich naderhand in de dbk vrij makkelijk laten overtuigen door BB om hoog te bieden, terwijl ze kort daarvoor nog stellig was dat laag bieden het beste was.
quote:Op zondag 17 september 2006 14:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik zou depressief worden van het niets-doen in dat huis.
En dan zit Semih er ook nog eens de hele dag aan...quote:Op zondag 17 september 2006 14:29 schreef scanman01 het volgende:
Semoh vergrijpt zich even aan Micheline's borsten.
"Lekkere bonken"
Ach, je moet maar zo denken, anders zat je nou saai bij je moeder zitten te theedrinken of zo...quote:Op zondag 17 september 2006 14:31 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht vanochtend even dat het leuk zou gaan worden vandaag
Weer een dooie vogel
Ik zit hier verdorie frisgedouched, in m'n slobberpyamageval, de wijn staat koud de toastjes liggen klaar en er gebeurd VERDOMME wéér nietsquote:Op zondag 17 september 2006 14:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken, anders zat je nou saai bij je moeder zitten te theedrinken of zo...
Grappig dat die mensen BB saai vinden.quote:Op zondag 17 september 2006 14:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ach, je moet maar zo denken, anders zat je nou saai bij je moeder zitten te theedrinken of zo...
Off topic geneuzel. Hoi geil je slobberpyama is kun je kwijt in de SC.quote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier verdorie frisgedouched, in m'n slobberpyamageval, de wijn staat koud de toastjes liggen klaar en er gebeurd VERDOMME wéér niets
toch maar naar je moeder danquote:Op zondag 17 september 2006 14:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zit hier verdorie frisgedouched, in m'n slobberpyamageval, de wijn staat koud de toastjes liggen klaar en er gebeurd VERDOMME wéér niets
Dat komt omdat het zaad aan zijn oren staat door het gefriemel in bed gisteren.quote:Op zondag 17 september 2006 14:49 schreef Jesssica het volgende:
E10 is inspiratieloos vandaag zegt ie![]()
Ik wil nu lekker in m'n pyama blijvenquote:
schakel ook net weer in, waar is iedereen???quote:Op zondag 17 september 2006 14:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil nu lekker in m'n pyama blijven
Wat is dat nou trouwens, vanochtend stond het huis bol van de spanning en alles is weer als een plumpudding in elkaar gezakt inmiddels...
Iedere vrouw is wel mooi voor de camera met een cm plamuur, mascara en wat plastische chirurgie.quote:Op zondag 17 september 2006 14:55 schreef Verida het volgende:
nadat janine commentaar had op haar fotos, ze wil best wel foto's laten maken met haar posh look e.d Maar dan staat ze wel mooi op foto's
Rik, maar dan heb je in ieder geval wel een foto waar je goed opstaat.
Wat een nichterige relopmerking
jammer genoeg hoort janine het sarcasme hier niet in en gaat alleen maar door over het feit dat ze zo fotogeniek is.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |