Klopt, is alleen op de HAVO /VWO.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op de mavo? Volgens mij heb je alleen CKV op de havo/vwo. t Kan trouwens wel zijn dat dat aangepast is binnen het nieuwe vmbo systeem.
quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
marlies is deze ochtend niet aan het slijmen, maar keiharde argumenten aan het verzamelen, en de voorbereidingen treffen voor een niet te verliezen discussie.
Zie liever dat geslijm dan dat schreeuwlelijke vingerknippende nondiscussierende gedoe van die retard Janine. En slijmen....doet dit een belletje rinkele"n? :
SCHATTJE LIEVERD SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE SCHATJE SCHATJE
SCHATJE SCHATJE
SCHATJE
???
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft niets te maken met vmbo, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo. Ook mavo leerlingen kunnen cultureel gevormd worden![]()
LOL... Dan zijn we het weer een keer totaal oneens.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
marlies is deze ochtend niet aan het slijmen, maar keiharde argumenten aan het verzamelen, en de voorbereidingen treffen voor een niet te verliezen discussie.
Koffie en sigaretten laat je pis stinken.quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Micheline: "Van asperges krijg je plas dat stinkt"
Alleen van asperges? Ik weet niet hoe het bij anderen is, maar bij knijpt het Maria beeldje haar neus dicht als bij mij de gulp open gaat.
Google geeft genoeg hits die het tegendeel bewijzen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef intoyou het volgende:
[..]
Klopt, is alleen op de HAVO /VWO.
Mavo heeft niks cultureels(heb mavo en havo gedaan), maar ik weet ook niet hoe het zit met VMBO. Ik denk wel dat ze iets cultureels hebben, omdat de overheid zoveel geld opzij legt daarvoor.
Marlies heeft al toegegeven dat ze het er over hebben gehad ....ze betwist alleen dat ze daarmee "bewust" Janine een bepaalde richting op heeft gestuurd om daar vervolgens later tijdens het bieden haar voordeel mee te kunnen doen.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden op die joker...heb die opname nog op m'n computer staan waarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.
Janine liegt niet daarover....janine kan er niet tegen dat Marlies daar over zit te liegen en wil daarom niet meer met Marlies praten,kan het me goed voorstellen
En hier ben ik het dus helemaal mee eensquote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden op die joker...heb die opname nog op m'n computer staan waarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.
Janine liegt niet daarover....janine kan er niet tegen dat Marlies daar over zit te liegen en wil daarom niet meer met Marlies praten,kan het me goed voorstellen
CKV op de Mavo? Dacht het niet, of anders moet de school iets speciaals hebben ingevoerd, maar ik heb het nooit gehad.quote:Op zondag 17 september 2006 13:29 schreef Verida het volgende:
[..]
heeft niets te maken met vmbo, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo. Ook mavo leerlingen kunnen cultureel gevormd worden![]()
Dat zal dan misschien per scholengemeenschap kunnen verschillen, maar zoals ik als zei, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo, zij zat toen op een scholengemeenschap mavo/havo/vwoquote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef intoyou het volgende:
[..]
Klopt, is alleen op de HAVO /VWO.
Mavo heeft niks cultureels(heb mavo en havo gedaan), maar ik weet ook niet hoe het zit met VMBO. Ik denk wel dat ze iets cultureels hebben, omdat de overheid zoveel geld opzij legt daarvoor.
Godzijdank begon me al zorgen te maken!quote:Op zondag 17 september 2006 13:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Dan zijn we het weer een keer totaal oneens.
Ze ziet er een stuk beter uit dan een paar dagen geleden zeg.quote:
Wacht de close up maar afquote:Op zondag 17 september 2006 13:36 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ze ziet er een stuk beter uit dan een paar dagen geleden zeg.
Ja okay okay, maar ik bedoel gewoon heel haar uitstraling.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |