Janine geeft aan nog steeds te emotioneel te zijn (met trillende stem).quote:Op zondag 17 september 2006 13:22 schreef intoyou het volgende:
Zit Sjaan nu tegenover Marlies?
Beter een attentionwhore dan een gigantische slijmbal zoals Marlies.quote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef Sonique het volgende:
Zie je hoe Janine de situatie naar zich toe trekt?
Erbij gaan zitten, en niets zeggen...
Nee, Janine valt door de mand hier...
Ze is een ontzettende attentionwhore...
Ik had tegen haar gezegt dat ze na 4 weken nu toch echt wel de tijd had gehad om te kalmeren...quote:Op zondag 17 september 2006 13:23 schreef scanman01 het volgende:
Janine: "Ik ben nu nog niet gekalmeerd en dan ga ik dingen zeggen die ik niet wil zeggen"
+ de vent die bijna nooit roddelt, zn mening geeft tegen degene waar het om gaat en de groep bij elkaar houdtquote:Op zondag 17 september 2006 13:22 schreef Nostalgist het volgende:
Rik, de opvrolijkhomo
Culturele Kunst Vorming. Ken je dat niet? Echt een kut vak.quote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef flugeltje het volgende:
CKV?
hadden onze kinderen ook op de mavo iets met kulturele vormingquote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef flugeltje het volgende:
CKV?
Nooit van gehoord, maar het is dan ook 15 jaar geleden dat ik op de middelbare school zatquote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef intoyou het volgende:
[..]
Culturele Kunst Vorming. Ken je dat niet? Echt een kut vak.
en met zn bek open vreet TERWIJL ie praat om over zn jeuk maar niet te beginnen, neem die schaar weg en dr blijft niks overquote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ de vent die bijna nooit roddelt, zn mening geeft tegen degene waar het om gaat en de groep bij elkaar houdt
Op de mavo? Volgens mij heb je alleen CKV op de havo/vwo. t Kan trouwens wel zijn dat dat aangepast is binnen het nieuwe vmbo systeem.quote:Op zondag 17 september 2006 13:27 schreef Verida het volgende:
[..]
hadden onze kinderen ook op de mavo iets met kulturele vorming
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden op die joker...heb die opname nog op m'n computer staan waarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.quote:Op zondag 17 september 2006 13:21 schreef arneaux het volgende:
Marlies moet niet zo lopen zalven naar iedereen toe maar en public tegen Janine vertellen hoe het verhaal in elkaar steekt. Marlies heeft gewoon gelijk, en hoe hard de andere partij (Janine) ook scheeuwt, de waarheid blijft de waarheid.
Zoek maar eens op ja, ben nu wel heel benieuwd...quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden...heb die opname nog op m'n computer staanwaarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.
Janine liegt niet daarover....janine kan er niet tegen dat Marlies daar over zit te liegen en wil daarom niet meer met Marlies praten,kan het me goed voorstellen
quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en met zn bek open vreet TERWIJL ie praat om over zn jeuk maar niet te beginnen, neem die schaar weg en dr blijft niks over![]()
marlies is deze ochtend niet aan het slijmen, maar keiharde argumenten aan het verzamelen, en de voorbereidingen treffen voor een niet te verliezen discussie.quote:Op zondag 17 september 2006 13:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter een attentionwhore dan een gigantische slijmbal zoals Marlies.
heeft niets te maken met vmbo, mijn dochter heeft ckv gehad op de mavo. Ook mavo leerlingen kunnen cultureel gevormd wordenquote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Op de mavo? Volgens mij heb je alleen CKV op de havo/vwo. t Kan trouwens wel zijn dat dat aangepast is binnen het nieuwe vmbo systeem.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
en met zn bek open vreet TERWIJL ie praat om over zn jeuk maar niet te beginnen, neem die schaar weg en dr blijft niks over![]()
Ben benieuwd.quote:Op zondag 17 september 2006 13:28 schreef riri het volgende:
[..]
Nou Marlies heeft echt smerig spel zitten spelen met dat bieden op die joker...heb die opname nog op m'n computer staan waarop ze dat tegen janine zegt...zal hem eens op gaan zoeken.
Janine liegt niet daarover....janine kan er niet tegen dat Marlies daar over zit te liegen en wil daarom niet meer met Marlies praten,kan het me goed voorstellen
quote:Op zondag 17 september 2006 13:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
+ de vent die bijna nooit roddelt, zn mening geeft tegen degene waar het om gaat en de groep bij elkaar houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |