Marlies is omgeluld door BB. Het gesprek met Janine was daarvoor. Als Janine er zo'n probleem mee had, had ze het direct moeten vertellen. Marlies is het voorval vergeten....quote:Op zondag 17 september 2006 13:09 schreef arneaux het volgende:
Marlies is écht vermoeiend. Het is niet netjes van Janine nu doet, maar Marlies, pff. Okay, geef gewoon toe dat je fout zit en alles is weer goed.
Dus daarom zijn de zusjes de 'baasjes' volgens jou?quote:Op zondag 17 september 2006 13:11 schreef flugeltje het volgende:
Er wordt steeds gezegd dat Semih en Tijn de 'baasjes' zijn in het huis, maar dat klopt dus écht niet. Het hele huis begint steeds meer om de zusjes te draaien.
Je kan gewoon niemand vertrouwen daar.quote:Op zondag 17 september 2006 13:12 schreef scanman01 het volgende:
Maar Marlies, pas op. Marcia kletst nu lekker met je, maar kan je maar zo de komende week of de week daarop nomineren.
Dat maakt het verhaal anders. Marlies was dus echt van plan laag te bieden maar is omgeluld in de DBK door BB. Als je de boel dan op een tijdlijn zet kan je het Marlies dus niet kwalijk nemen, simpelweg omdat het omlullen ná het advies van Marlies plaatsvind.quote:Op zondag 17 september 2006 13:13 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Marlies is omgeluld door BB. Het gesprek met Janine was daarvoor. Als Janine er zo'n probleem mee had, had ze het direct moeten vertellen. Marlies is het voorval vergeten....
Samen komen ze er wel uit.
Maar eerst een bitchfight natuurlijk![]()
![]()
Carice rules!
DE glasbak was dichterbij dan we dachtenquote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef intoyou het volgende:
*schrik* ik zie hilde
Er is helemaal niemand de baas in huis. Rob was vorig jaar écht de leider maar dit jaar heb ik nog niemand gezien.quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus daarom zijn de zusjes de 'baasjes' volgens jou?
VVP !!quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schreef het wat krom op. Maar het begint me steeds duidelijker te worden dat het juist de zusjes zijn die momenteel de sfeer en gedachtengang bepalen. Niet Tijn, niet Semih, maar de zusjes.quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
neuh, de zusjes zijn een bepalende factor, maar de leiding hebben semih en tijn ...quote:Op zondag 17 september 2006 13:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mee eens.quote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand de baas in huis. Rob was vorig jaar écht de leider maar dit jaar heb ik nog niemand gezien.
maar ze heeft wel al haar benen zitten scheren op het bankje terwijl ze de afgeschoren haren gewoon op de grond sodemieterdequote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef Fronsertje het volgende:
Vraagje, hoevaak heeft die alcoholistische yeti nu eigenlijk gedouched in de afgelopen tijd? oftewel hoe groot is de kans dat ik me netvlies moet laten transplanteren mocht ik op een ongelukkig mment inschakelen?
Ze is niet dik, het is vochtquote:Op zondag 17 september 2006 13:17 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Jezus, Hilde gooit een half pakje boter in de pan voor een gebakken eitje. Hoe kan het toch dat ik moddervet word?
Tijn en Hilde zijn de onbewuste leiders....imhoquote:Op zondag 17 september 2006 13:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand de baas in huis. Rob was vorig jaar écht de leider maar dit jaar heb ik nog niemand gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |