abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41882336
Zijn er nog anderen ingeschren bij die kutsite van woonzicht? Ik wacht al sinds 2000 op een huis en sta nog steeds onderaan die fucking lijst. Ik snap er geen kut van. Ik zie Polen die 2 jaar geleden in NL zijn aangekomen die een fucking mooi huis hebben gekregen van de woningbouw en ik zit in een particulier krot voor een veels te hoge huur.

Op mijn werk een marrokaans meisje: 9 maanden ingeschreven en nu een huis.
Lachend stond ze het me te vertellen met haar 23 jaar. (Ik 31). Al 15 jaar woon ik in deze kutstad en betaal ik belasting en nog nooit heb ik er één woningaanbod voor teruggezien.

Graag zou ik willen weten van andere posters of zij een huis via de woningbouw hebben gekregen en wie ze ervoor hebben moeten pijpen of in den kont neuken.

Want ik wacht dus godverredome al 6 fucking jaar op een huis en sta nog steeds onderaan die kutlijsten. Ik reageer op passende (kut)woningen etc..etc.. Mijn inschrijving is goed en ben starter, nou ja... inmiddels al fucking bejaard of zo.
  zondag 17 september 2006 @ 11:17:41 #2
155694 Paulus-de-Boskabouter
Vandaag zonder rode puntmuts
pi_41882504
Tja Nederlander zijn is tegenwoordig een nadeel.
Beetje raar, vraag mezelf af of dat in andere landen ook gebeurd.
Denk het niet!!
Paulus mist zijn vriendjes uit het bos....
pi_41882571
Positieve discrimintatie, als je allochtoon bent kom je meestal eerder aan een huis en aan werk..
Erg logisch
pi_41882599
Waarom ga je op jouw leeftijd niet gewoon een huis kopen?
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
pi_41882748
woningINzicht bedoel je :-) voor TIlburg bedoel je
misschien heeft dat marokaanse meisje minder hoge eisen. of op een bepaalde manier urgentie gekregen.
Binnen 6 jaar zou je toch wel iets gekregen moeten hebben. Je kan echt neit zomaar jezelf omhoog boksen binnen zon lijst. Ik werk zelf bij een woningbouwstichting en moet ook gewoon helemaal onderaan beginnen.
  zondag 17 september 2006 @ 11:30:21 #6
155694 Paulus-de-Boskabouter
Vandaag zonder rode puntmuts
pi_41882779
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:20 schreef SuperRogier het volgende:
Positieve discrimintatie, als je allochtoon bent kom je meestal eerder aan een huis en aan werk..
Erg logisch
Werkt de integratie en het respect voor allochtonen ook erg in de hand.
Paulus mist zijn vriendjes uit het bos....
  zondag 17 september 2006 @ 11:32:28 #7
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_41882831
Kende een meisje dat gewoon keihard beweerde dat ze door haar ex-vriend 'gestalked' werd. Hij woonde 2 verdiepingen lager in onze studentenflat.

Ze kreeg meteen voorrang en had binne no-time een nieuw huis.

Probeer dat maar eens als man. Je wordt keihard uitgelachen.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_41883148
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:22 schreef dahei het volgende:
Waarom ga je op jouw leeftijd niet gewoon een huis kopen?
Als ik het geld had. Helaas moet ik ook nog voor mensen zorgen.
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:28 schreef s10-t het volgende:
woningINzicht bedoel je :-) voor TIlburg bedoel je
misschien heeft dat marokaanse meisje minder hoge eisen. of op een bepaalde manier urgentie gekregen.
Binnen 6 jaar zou je toch wel iets gekregen moeten hebben. Je kan echt neit zomaar jezelf omhoog boksen binnen zon lijst. Ik werk zelf bij een woningbouwstichting en moet ook gewoon helemaal onderaan beginnen.
NEe, woonzicht. http://www.woonzicht.nl
wat vroeger huis-aan-bod was.

En: Ik geloof er geen snars van. De woningbouwverenigingen zijn zo corrupt als maar kan. Ik heb gevraagd om een lijst van alle vergeven huizen (wat gewoon publieke info hoort te zijn) en die willen ze me niet geven.

Ik zie huizen met hetzelfde adres en huisnummer weken achtereenvolgens in de lijst staan. Dat kán toch niet! Ik reageer trouwens op alle krotten tegenwoordig in de meest slechte buurten, gewoon om te zien of ik uberhaupt een huis aangeboden zal krijgen. Allen hebben het 'starters' label. Heeft dus geen fuck met persoonlijke voorkeur te maken.
pi_41883181
Als je op de website kijkt, zie je ook wat onder andere de oorzaak is van het lange wachten: mensen die al een woning hebben via dat systeem, krijgen voorrang doordat ze bij hun inschrijfduur ook de waarde van het huis kunnen optellen. Daarom kom je als starter niet aan de bak.

Maarre, een starter ben je niet, want je hebt toch al een woning? Je huurt particulier, dat jij voor die oplossing hebt gekozen is je eigen verantwoordelijkheid. Daarbij zeg je sinds 2000 ingeschreven te staan en ben je 31, dus je hebt je pas ingeschreven toen je 25 was. Waarom heb je je niet direct ingeschreven op je 18de? Dan was je nu al veel verder geweest.
Het is een feit dat een starter (wat je niet bent, maar je wilt wel voor het eerst via die instelling een huis huren) lang moet wachten op een woning. Tegenwoordig is een wachttijd van 8 jaar niet ongebruikelijk.
Maar wat al eerder werd geopperd, koop een huis. Als je zoveel aan het betalen bent voor een huurhuis, kan je vast ook wel een woning kopen. En let op je eisen, die mogen niet onredelijk zijn, je kan eenmaal alleen iets kopen/huren wat binnen je budget ligt.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_41883231
quote:
Op zondag 17 september 2006 11:48 schreef ikbenik het volgende:
Als je op de website kijkt, zie je ook wat onder andere de oorzaak is van het lange wachten: mensen die al een woning hebben via dat systeem, krijgen voorrang doordat ze bij hun inschrijfduur ook de waarde van het huis kunnen optellen. Daarom kom je als starter niet aan de bak.

Maarre, een starter ben je niet, want je hebt toch al een woning? Je huurt particulier, dat jij voor die oplossing hebt gekozen is je eigen verantwoordelijkheid. Daarbij zeg je sinds 2000 ingeschreven te staan en ben je 31, dus je hebt je pas ingeschreven toen je 25 was. Waarom heb je je niet direct ingeschreven op je 18de? Dan was je nu al veel verder geweest.
Het is een feit dat een starter (wat je niet bent, maar je wilt wel voor het eerst via die instelling een huis huren) lang moet wachten op een woning. Tegenwoordig is een wachttijd van 8 jaar niet ongebruikelijk.
Maar wat al eerder werd geopperd, koop een huis. Als je zoveel aan het betalen bent voor een huurhuis, kan je vast ook wel een woning kopen. En let op je eisen, die mogen niet onredelijk zijn, je kan eenmaal alleen iets kopen/huren wat binnen je budget ligt.
Zie mijn vorige post. *zucht*
Dit is hetzelfde gelul als de woningbouw 'eigen shculd' mijn fucking reet. Ik heb gewoon recht op een huis. Meer dan een of andere pool die hier net is komen wonen als economisch vluchteling.
  zondag 17 september 2006 @ 11:52:00 #11
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_41883258
ik moest maar 2 maanden wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')