geeft niks, eppo.quote:Op zondag 17 september 2006 03:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Heet jij ook Steijn? Ik heb er ook last van.
Wel dapper dat je een topic geopend heb, ik hoop dat dit een stap is naar erkenning.quote:Op zondag 17 september 2006 03:58 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
geeft niks, eppo.
dat wordt ons opgelegd door de maatschappij, sterker nog, sommig mensen heten Hans, Jan, Piet of Klaas
insgelijks, wie is u?quote:Op zondag 17 september 2006 04:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wel dapper dat je een topic geopend heb, ik hoop dat dit een stap is naar erkenning.![]()
dus je doet dieren ?quote:Op zondag 17 september 2006 04:00 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
oksels zijn knieholtes bij een teef
kijk es naar je nickname subtitelquote:
Dat komt mede door mijn bier-fetish.quote:Op zondag 17 september 2006 04:05 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
Toch wel grappig, dat je als kakker uit Bussum zuid, zoeen aandacht kan trekken van perverse mede-randstatters die op dit nocturnale uurtje hun kick moeten bevredigen, door alleen de woordjes klaarkomen en oksel in chronologische volgorde te plaatsen in 1 zin.
Volgens mij valt hier niks te lachen.quote:Op zondag 17 september 2006 04:07 schreef roque79 het volgende:
je doet ons wel lachen , voor een kakker is dat heel goed
mijn dank grenst waarlijk aan bavianenschurft, maar toch wil ik u tegenspreken, minder prettig element in ons heimelijke heteroseksuele conclaafquote:Op zondag 17 september 2006 04:07 schreef roque79 het volgende:
je doet ons wel lachen , voor een kakker is dat heel goed
Klinkt goed, doet u er maar 3.quote:Op zondag 17 september 2006 04:08 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
[..]
mijn dank grenst waarlijk aan bavianenschurft, maar toch wil ik u tegenspreken, minder prettig element in ons heimelijke heteroseksuele conclaaf
Nee, ik doelde op de hetero sexuele conclaven.quote:Op zondag 17 september 2006 04:10 schreef Stijn_IJskonijn het volgende:
heb je 3 oksels dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |