helaas ik wel, daarom moet ik dit van mij afschrijven opdat de hele wereld*fok* weet dat ze er zijn.......quote:
Hele goede vraag dat vroeg ik me dus ook af....quote:Op zondag 17 september 2006 03:04 schreef sig000 het volgende:
Aan de andere kant, wie laat zijn bruidsjurk nu in de "Kringloop" terecht komen?![]()
Dan maak er maar gordijnen van.quote:Op zondag 17 september 2006 03:05 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hele goede vraag dat vroeg ik me dus ook af....![]()
zekers gescheiden
wat wil je hier nu mee zeggen ?quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef zoalshetis het volgende:
kringloop is zo 1940-45
tegenwoordig moet je naar weggeefwinkels om nog enigszins mensen van aanzienlijk allooi te vinden.
bv of maak er een orgiedress van oid..quote:
was je je genitaliën wel goed?quote:Op zondag 17 september 2006 03:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat wil je hier nu mee zeggen ?
Kan ik er iets aan doen dat ik incarneerde in een nu?duhuh
moet ik jou nu snappen?quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
was je je genitaliën wel goed?
eh die postings van jou die zou ik je moeder echt niet laten lezen hoor!quote:Op zondag 17 september 2006 03:11 schreef popolon het volgende:
Het kost wat moeite om door de OP heen te worstelen maar het is gelukt.
Wat een verhaal zeg, ik begrijp er geen snars van.
Nou ja zeg! Wat een belediging.quote:Op zondag 17 september 2006 03:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
eh die postings van jou die zou ik je moeder echt niet laten lezen hoor!
hahahahaquote:
wat valt er aan te snappen? ik vroeg me gewoon af of je je genitalïen wel zeker dagelijks wast. je moet er verder geen vreemde code achterzoeken heur.quote:
nou weet je wat zo maf was! Ik zag die engerd en dacht..Goh dat kon de tweelingbroer zijn van adje...ik snap dus niet dat ons regering mensen die niet goed snik zijn toelaten als een politieke partij..quote:Op zondag 17 september 2006 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat valt er aan te snappen? ik vroeg me gewoon af of je je genitalïen wel zeker dagelijks wast. je moet er verder geen vreemde code achterzoeken heur.
smegma-insteekquote:Op zondag 17 september 2006 03:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nou weet je wat zo maf was! Ik zag die engerd en dacht..Goh dat kon de tweelingbroer zijn van adje...ik snap dus niet dat ons regering mensen die niet goed snik zijn toelaten als een politieke partij..
snap je de insteek?
daarnaast vind ik je smegma insteek te goor voor woorden maar ik vergeef je dit want het is weekend
ben jij domquote:Op zondag 17 september 2006 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
smegma-insteek
je bent dus toch een man?
Terechte vraag. Er wordt nogal wat gesnoven in 't topic.quote:Op zondag 17 september 2006 03:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat valt er aan te snappen? ik vroeg me gewoon af of je je genitalïen wel zeker dagelijks wast. je moet er verder geen vreemde code achterzoeken heur.
flower power dudequote:Op zondag 17 september 2006 03:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Terechte vraag. Er wordt nogal wat gesnoven in 't topic.![]()
Uhm....gebeurde dit nou echt of vond je dit gewoon mooi om aan het verhaal toe te voegen?quote:Op zondag 17 september 2006 02:56 schreef zhe-devilll het volgende:
....ik rook zijn zaad dat rijkelijk vanuit zijn schoot tevoorschijn spoot zonder dat zg iemand dit opmerkte.
jij wel?quote:
Hij snuift jurken, wat snuif jij??quote:Op zondag 17 september 2006 02:56 hallucineerde zhe-devilll het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |