*kijkt in zijn broek*quote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef ondeugend het volgende:
Dan slan maar een nachtje over hoor..... zeikwijf !
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef tonks het volgende:
Ik kan niet eens gaan slapen ik ben op mijn nichtje aan het passen
DIt lokt reacties uitquote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef tonks het volgende:
Kijk aan je hebt niet eens het excuus van een zeikwijf ! Nóg ergerderderder.quote:
Hoe oud is ze?quote:Op zondag 17 september 2006 01:29 schreef tonks het volgende:
heb net wat teveel gewerkt icm. school en andere bezigheden, ik loop al sinds gisteren te gapenquote:Op zondag 17 september 2006 01:30 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het is ook nog veel te vroeg om te gaan slapen![]()
doe niet zo onduigend'quote:Op zondag 17 september 2006 01:30 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kijk aan je hebt niet eens het excuus van een zeikwijf ! Nóg ergerderderder.
iphquote:
We doen het voor Rene zodat hij kan gaan slapen!quote:Op zondag 17 september 2006 01:33 schreef tonks het volgende:
Viespeuken!
Wat fideel.quote:Op zondag 17 september 2006 01:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
We doen het voor Rene zodat hij kan gaan slapen!![]()
Kinderdisco!1!!!!quote:Op zondag 17 september 2006 01:39 schreef AlohaXa het volgende:
Je kunt nog lekker uitgaan naar een tot 7:00 discotheek [afbeelding]
Ik ga zo maar eens liggen en stil proberen te liggenquote:Op zondag 17 september 2006 01:39 schreef AlohaXa het volgende:
Je kunt nog lekker uitgaan naar een tot 7:00 discotheek [afbeelding]
quote:
Weet jij de temperatuur in je slaapkamerquote:Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef Renesite het volgende:
Het is warm
benauwd atm.
Leuk
Herfst...
Klimaatverandering
Blijvende hoge luchtvochtigheid
Nederland waar je niet van op aan kunt
Niet eerlijk :'(
En ik wil nog wel naar bed
24/26?quote:Op zondag 17 september 2006 01:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Weet jij de temperatuur in je slaapkamer![]()
Ik was nieuwsgierig hoe warm het bij jou was !quote:
Euh, omdat het bijna oktober is, het officieel zga. herfst is, hoort dit nietquote:Op zondag 17 september 2006 01:47 schreef ondeugend het volgende:
Mensen ... het is september en dus zo weer over.
Kunnen jullie je dan niet even inhouden met klagen ?
quote:Op zondag 17 september 2006 01:48 schreef tonks het volgende:
hey ondeugend op jouw kamer is het zeker altijd heet!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd nog he, met je 200000ste post !quote:Op zondag 17 september 2006 01:48 schreef tonks het volgende:
hey ondeugend op jouw kamer is het zeker altijd heet!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Ja dankje!quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog he, met je 200000ste post !
Jawel... men noemt het ook wel nazomer.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, omdat het bijna oktober is, het officieel zga. herfst is, hoort dit niet
Thats crap.quote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jawel... men noemt het ook wel nazomer.
Hier ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 17 september 2006 01:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh, omdat het bijna oktober is, het officieel zga. herfst is, hoort dit niet
Niet zeiken ! Er zijn bladeren... en zoveel paddestoelen als nooit te voren.quote:Op zondag 17 september 2006 01:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Thats crap.
Herfst moet verdorde bladeren zijnWinter sneeuw
Lente bloemetjes en liefde
Zomer barbequen en vakantie
![]()
wie zegt dat dat zo hoort?quote:Op zondag 17 september 2006 01:54 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens![]()
Ook ik snap hier niks van![]()
Het hoort nu al kouder te zijn meer wind en al aardig wat bladeren op de grond te liggen![]()
100-jarig gemiddelde denk ik.quote:
Wat 100 jarig, wat bedoel jequote:Op zondag 17 september 2006 02:06 schreef Caesu het volgende:
[..]
100-jarig gemiddelde denk ik.
zou pas echt bijzonder zijn als dat een keer een jaar lang precies gevolgd zou worden.
http://www.knmi.nl/klimat(...)remen/mnd_xtr_9.htmlquote:
Precies !quote:Op zondag 17 september 2006 02:13 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/klimat(...)remen/mnd_xtr_9.html
hier is het vanaf 1971
voorlopig 18.3 gemiddeld, kan warmste septembermaand sinds 1971 worden.
Mietje.quote:Op zondag 17 september 2006 01:28 schreef Renesite het volgende:
Het is warm
benauwd atm.
Leuk
Herfst...
Klimaatverandering
Blijvende hoge luchtvochtigheid
Nederland waar je niet van op aan kunt
Niet eerlijk :'(
En ik wil nog wel naar bed
Je bent nog mild.quote:
het is hier 27.1quote:
Bij mij is het wel nog heter he !quote:Op zondag 17 september 2006 02:50 schreef Sjibble het volgende:
[..]
het is hier 27.1
Kan er best mee slapen :/ zelfs met een deken over me heen
quote:Op zondag 17 september 2006 03:19 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar jij klaagt ook niet, of wel soms![]()
Welke warmtequote:Op zondag 17 september 2006 03:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Komt door de wqarmte, dan gaan mijn vingers vreemd doebn.
Hahahaha, tis wel welletjes voor vandaag !quote:Op zondag 17 september 2006 03:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
De warmte die mijn enorme ego uitstraalt.
Weltrusten, ik ga ook zo.quote:Op zondag 17 september 2006 03:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hahahaha, tis wel welletjes voor vandaag !
Ik ga nu toch echt slapen, ( en je hoort mij niet klagen over het weer ).
Heerlijk hoor !
Heey iedereen slaap lekker voor nu of voor straks![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 02:29 schreef Sander170 het volgende:
Bij mij was het gister avond nog ( 29 graden) in mijn kamer, zelfs rond deze tijd !
Best moeilijk slapen is het dan vindt ik![]()
Idd, vannacht viel het toch wel mee. Het is nog wel erger geweest.quote:Op maandag 18 september 2006 11:48 schreef Logitik het volgende:
Vond je het vannacht echt warmDan ligt het toch echt aan jou hoor! Of je bentgewoon nix gewend
![]()
Heb jij mijn vorige post aan haar wel goed gelezenquote:Op maandag 18 september 2006 11:48 schreef Logitik het volgende:
Vond je het vannacht echt warmDan ligt het toch echt aan jou hoor! Of je bentgewoon nix gewend
![]()
Sorry, leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker: ER STOND EEN GRANDIOZE SPELVAUT IN JE REACTIE.quote:Op maandag 18 september 2006 11:44 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waarom geweldig eigenlijk, ken ik jou soms![]()
Nou beter / goedquote:Op maandag 18 september 2006 12:16 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Sorry, leuker kan ik het niet maken, wel makkelijker: ER STOND EEN GRANDIOZE SPELVAUT IN JE REACTIE.
Daarom werd je gequote, en daarom vondT ik je geweldig dom
Zucht...
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |