Nou, dat heeft ze nog een lange weg te gaan ben ik bang.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vergeet de morfine niet.
Maar daar is ze niet dol op, ze wil controle over haar geest houden![]()
Ik duik zo ook mn nest in denk ik.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
Hebben we nou echt wel eens een dooiere boel gehad dan deze BB?
Alles ligt op bed of gaat naar bed, het is zaterdagavond, nog geen eens twaalf uur.
Ja....quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef puntoortje het volgende:
wie lag er nou net bij tijn...marcia?
Heel evenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef puntoortje het volgende:
wie lag er nou net bij tijn...marcia?
of Absintquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:49 schreef mazaru het volgende:
O jee, rode wijn helpt niet meer bij Hilde, ruk de flessen rum dan maar uit de kast
Het is wel erg dramatisch gesteld dit jaar. Een schande!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
Alles ligt op bed of gaat naar bed, het is zaterdagavond, nog geen eens twaalf uur.
Oh nee, das dan de 3e waarvan we de partner aan de poort kunnen verwachtenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:52 schreef natronic het volgende:
Denk dat Marcia een beetje jeuk heeft gekregen en daarom bij Tijn wil gaan liggen
nog een week en iedereen gaat in de huiskamer slapenquote:
Daar is Floris veel te stoned voorquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nee, das dan de 3e waarvan we de partner aan de poort kunnen verwachten![]()
Dan zijn ze morgen weer vroeg op!quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:51 schreef mazaru het volgende:
ja en rik ligt lekker overal dat ebola virus van m te verspreidenquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nog een week en iedereen gaat in de huiskamer slapen
Hij is de nieuwe Andries. Kan straks zijn werk wel vergeten enzo...quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nee, das dan de 3e waarvan we de partner aan de poort kunnen verwachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |