abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41872116
Zou u in het vervolg uw gasten iets beter willen screenen, zodat we het gezeur van simpele zielen als Dirk de havenarbeider, die met zowel oeverloze pauze's als overdreven handgebaren nog niks weet te vertellen, niet aan hoeven te horen. De ww trekster van 35 had u ook beter thuis kunnen laten blijven, want nadat ze volledig weggeblaft was door Charles Groenhuijsen, deze mag u overigens vaker op komen laten draven, pareerde ze zijn fantastische relaas met de volgende woorden: "Ik belijf bai mun standpunt." Verder nog even een complimentje aan Cees die Dirk zoveel mogelijk buiten de discussie hield in het tweede deel van het programma. U hier mee hopelijk voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik.

Hoogachtend, Jesse-
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_41872201
quote:
De ww trekster van 35 had u ook beter thuis kunnen laten blijven, want nadat ze volledig weggeblaft was door Charles Groenhuijsen,
daarom dus..

maar goed, die charles is ook niet te vertrouwen hoor
  zaterdag 16 september 2006 @ 22:11:24 #3
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_41872226
Ze richten zich toch voronamelijk op de minder intelligente mensen. Dit zijn doorgaans namelijk de mensen die tijd hebben om te kijken en vormen daarom de grootste doelgroep..
Hope for the best, prepare for the worst.
  zondag 17 september 2006 @ 01:04:47 #4
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_41877215
wtf denk jij dat ze dit hier lezen Totally n00b
Stuur een email naar hun.
pi_41914605
quote:
Op zondag 17 september 2006 01:04 schreef Gluckskafer het volgende:
wtf denk jij dat ze dit hier lezen Totally n00b
Stuur een email naar hun.
Het is 'naar hen'