Basismarkt ( is dood )quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:44 schreef Myster_E het volgende:
En over welke supermarkt hebben we het?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:45 schreef __________ het volgende:
Ik vond het al niet te zuipen en met mij nog vele nederlanders. Als jij dat schap nu elke 3 dagen leeg kocht was het vast in het assortiment gebleven.
kloptquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
AH schrapt de laatste tijd wel heel erg veel uit het assortiment, valt me op.
Ik neem aan dat ze dat zo veel mogelijk in één keer willen doen, zodat ze niet elke week het schap om hoeven te gooien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
AH schrapt de laatste tijd wel heel erg veel uit het assortiment, valt me op.
dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!! Mijn dr pepper! WAT DOE JE
![]()
t zal, maar ik miste opeens een deel van mijn boodschappen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:47 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat zo veel mogelijk in één keer willen doen, zodat ze niet elke week het schap om hoeven te gooien.
Ik ga mijn baas aanklagenquote:
ik doe mee!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga mijn baas aanklagen
Ik heb momenten dat ik gewoon altijd een blikje meeneem
Beetje van je baas jatten hè!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga mijn baas aanklagen
Ik heb momenten dat ik gewoon altijd een blikje meeneem
Ja echt, ben ik het type wel voor, jeweets.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Beetje van je baas jatten hè!!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:59 schreef Gluckskafer het volgende:
dr pepper is toch al niet te zuipen.
Nietes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:59 schreef Gluckskafer het volgende:
dr pepper is toch al niet te zuipen.
tering Euroshopper, net zoals energiedrank van EuroSchopzequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:01 schreef Herald het volgende:
ze maken vast plaatst voor Dr Euroshopper
AHquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef P-azz het volgende:
[..]
tering Euroshopper, net zoals energiedrank van EuroSchopze
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |