Basismarkt ( is dood )quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:44 schreef Myster_E het volgende:
En over welke supermarkt hebben we het?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:45 schreef __________ het volgende:
Ik vond het al niet te zuipen en met mij nog vele nederlanders. Als jij dat schap nu elke 3 dagen leeg kocht was het vast in het assortiment gebleven.
kloptquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
AH schrapt de laatste tijd wel heel erg veel uit het assortiment, valt me op.
Ik neem aan dat ze dat zo veel mogelijk in één keer willen doen, zodat ze niet elke week het schap om hoeven te gooien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!! Mijn dr pepper! WAT DOE JE
![]()
t zal, maar ik miste opeens een deel van mijn boodschappen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:47 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze dat zo veel mogelijk in één keer willen doen, zodat ze niet elke week het schap om hoeven te gooien.
Ik ga mijn baas aanklagenquote:
ik doe mee!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga mijn baas aanklagen
Ik heb momenten dat ik gewoon altijd een blikje meeneem
Beetje van je baas jatten hè!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga mijn baas aanklagen
Ik heb momenten dat ik gewoon altijd een blikje meeneem
Ja echt, ben ik het type wel voor, jeweets.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Beetje van je baas jatten hè!!
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:59 schreef Gluckskafer het volgende:
dr pepper is toch al niet te zuipen.
Nietes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:59 schreef Gluckskafer het volgende:
dr pepper is toch al niet te zuipen.
tering Euroshopper, net zoals energiedrank van EuroSchopzequote:Op zaterdag 16 september 2006 22:01 schreef Herald het volgende:
ze maken vast plaatst voor Dr Euroshopper
AHquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef P-azz het volgende:
[..]
tering Euroshopper, net zoals energiedrank van EuroSchopze
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:50 schreef Renesite het volgende:
!!!!!!!!!! Mijn dr pepper! WAT DOE JE
![]()
Personeelskorting.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik een redelijk uurloon aldaar
ik heb er ooit gewerkt, toen was ik 15, ik was aangenomen voor de onderste schappen, rest kon ik nog nie bijquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik een redelijk uurloon aldaar
In die tijd hadden ze nog geen frisdrankkratten?quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:13 schreef P-azz het volgende:
[..]
ik heb er ooit gewerkt, toen was ik 15, ik was aangenomen voor de onderste schappen, rest kon ik nog nie bij
haha, das een mooi verhaal: als sinds ik daar gewerkt heb werkt er een mongool gesubsidieerd. Speciaal voor de frisdrankkrattenquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:14 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
In die tijd hadden ze nog geen frisdrankkratten?
Of trapjes, of opstaphulpjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:14 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
In die tijd hadden ze nog geen frisdrankkratten?
quote:Op zondag 17 september 2006 01:22 schreef Nosh het volgende:
Dr. Pepper smaakte als waterige cola, waar een of andere mongool een pakje Hubba Bubba in heeft geflikkert.
Ik zal het niet missen.
Zoooo.quote:Op zondag 17 september 2006 01:22 schreef Nosh het volgende:
Dr. Pepper smaakte als waterige cola, waar een of andere mongool een pakje Hubba Bubba in heeft geflikkert.
Ik zal het niet missen.
ze wilen over gaan op Tesco-stijl, alleen maar huismerkquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef _Arual_ het volgende:
Ja dat blijkt, want als je dan vraagt waar iets gebleven is, komen ze met een alternatief van eigen merk. Maar die wil ik niet altijd..quote:Op zondag 17 september 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wilen over gaan op Tesco-stijl, alleen maar huismerk
Waar koop je dr foots?quote:Op zondag 17 september 2006 02:21 schreef Molluck het volgende:
Wat was het verschil tussen Dr. Foots en Dr. Pepper?
Schitterend dat je voor een fles cola bijna meer statiegeld betaalt dan de prijs van de cola zelf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:02 schreef P-azz het volgende:
[..]
tering Euroshopper, net zoals energiedrank van EuroSchopze
Idd, viel mij ook al op. Niet dat er iets mis mee is, maar bij onze AH kun je soms alleen nog kiezen tussen huismerk en huismerk.quote:Op zondag 17 september 2006 02:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ze wilen over gaan op Tesco-stijl, alleen maar huismerk
quote:Op maandag 18 september 2006 10:48 schreef Chinless het volgende:
dr pepper enzo is lekker man cherry cola ook. Je weet niet wat lekker is man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |