Wie is Mquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:14 schreef Sala-adin het volgende:
Met een vernietigende kracht boorde deze woorden als een kogel door mijn hoofd ''Iman ik ga de zaak sluiten''
Ik kon mijn oren niet geloven het gevoel van teleurgesteld huid kwam naar boven.
Ik die altijd met plezier,genot en liefde altijd de winkeldeur opende om er weer een leuke werkdag van te maken moet dit allemaal vergeten en vaarwel zeggen.
Maar waarom,waarom zo ineens wil je de zaak afsluiten dan?
Ik kreeg te horen dat het niet meer ging en dat hij meer kosten kreeg dan winst,en dat over een paar weken de zaak niet meer zal bestaan en in de tussentijd een nieuw baan moet zoeken en anders ben ik werkloos.
Met een verslagen houding keer ik huiswaarts met de gedachte dat mijn droombaan binnenkort niet meer zal bestaan.
Op welk andere baan kan je films kijken,surfen op het net,Ben & Jerry's eten tijdens werktijd.
De kans dat ik een baan zoals deze zal vinden is nihil.
Dus bij deze condoleer mij hier want mijn meaning of life is voorbij.
En de mensen die alsmaar films downloaden heb ik dit te zeggen:
Ben je blij jij vieze onderkruipsel mede door jou ben ik mijn baan kwijtgeraakt omdat meneer/mevrouw even een filmpje download in plaats van even eentje te gaan huren!
:'( :'(
Oja en M krijg de klere ja!
Je voorhuid kwam naar boven? Dat is wat ik er van kan maken. Maar omdat jij een luizebaantje hebt in een uitstervende winkel (nahja, videoverhuur) wat met techniek die zwaar verouderd is nog bezig is geef je ons de schuld?Jjij koopt ook nog textiel door tilburgers met de hand geweven en stookt nog turf door brabanders gestoken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:14 schreef Sala-adin het volgende:
het gevoel van teleurgesteld huid kwam naar boven.
mij ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:24 schreef Godlike02 het volgende:
Lijkt mij een mooi topic voor KLB
Hé fuck !! Is ie al gepost dan ?? Ga gelijk zoeken !quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef mazaru het volgende:
Jeetje zeg, je bedoelt dus dat je moet gaan werken voor de kost.
Tja, het leven is hard, gecondoleerd.
Ik ga even World Trade Center kijken, die staat al een tijdje op mijn computer
Kun je films ook huren of kopen dan?????quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die kopen / huren dan ???!!!![]()
![]()
Pardon Mijnheer? Elke zichzelf respecterende Nederlander kan jouw fout corrigeren. Dat betekent niet dat ik direct het ambt als docent Nederlands dien te gaan beoefenen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:31 schreef P-azz het volgende:
[..]
aangeven! ga nederlandsleraar worden ofzo![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Kun je films ook huren of kopen dan?????![]()
Mmmmm, DviXquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef mazaru het volgende:
Jeetje zeg, je bedoelt dus dat je moet gaan werken voor de kost.
Tja, het leven is hard, gecondoleerd.
Ik ga even World Trade Center kijken, die staat al een tijdje op mijn computer
Ja, ik weet het, maar het duurt zo lang voor er goede kwaliteit komt.quote:
en nu wel>?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar het duurt zo lang voor er goede kwaliteit komt.
Ik wil hem zo graag zien, maar normaal neem ik er ook geen genoegen mee hoor
You just made my dayquote:En de mensen die alsmaar films downloaden heb ik dit te zeggen:
Ben je blij jij vieze onderkruipsel mede door jou ben ik mijn baan kwijtgeraakt omdat meneer/mevrouw even een filmpje download in plaats van even eentje te gaan huren
Gelukkig maar !! Nee, ik ben ook wel benieuwd, maar heb wel genoeg geduld om op de retail (post) te wachten. Kijkt toch het prettigst IMOquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar het duurt zo lang voor er goede kwaliteit komt.
Ik wil hem zo graag zien, maar normaal neem ik er ook geen genoegen mee hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |