Lukt mij ook niet nee. En zo te zien niet bij meer mensen. Kan daar misschien eens naar gekeken worden?quote:Op maandag 18 september 2006 13:56 schreef DJKoster het volgende:
Hmm.. die kleurtool werkt niet echt lekker, ik kan alle kleuren krijgen behalve blauw..

Bij mij werkt de blauw alleen niet de rest van de kleuren doen het primaquote:Op maandag 18 september 2006 16:00 schreef MissHobje het volgende:
Kleurtool heb ik dus ook ruzie mee.. maar die lijnen/vierkant is super![]()
Je bespaart ook meer inkt op die manier merk ik.

Iets met IP ban's ofzo... zal wel lastig zijn.quote:Op maandag 18 september 2006 16:33 schreef AgentSteel het volgende:
Wat zouden ze eraan kunnen doen? Als iemand het er terug op wil zetten, doet ie dat toch gewoon.

quote:Op maandag 18 september 2006 18:02 schreef Catbert het volgende:
Heh, zo'n gamer.nl prutser zat een logo in onze ! te tekenen

Mja kom wel op de site, maar die bal wil niet ladenquote:Op maandag 18 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ze zullen alle bekende proxies wel geblokt hebben.
Ik had zo even 100% inkt!Ik heb 70% verbruikt met reparaties, en die overige 30% hou ik nog even vast voor later vandaag.

Heel verstandig, inkt sparen voor als we aangevallen worden!quote:Op maandag 18 september 2006 18:11 schreef maartena het volgende:
Ze zullen alle bekende proxies wel geblokt hebben.
Ik had zo even 100% inkt!Ik heb 70% verbruikt met reparaties, en die overige 30% hou ik nog even vast voor later vandaag.

lol.. En je haalt verder wel goede cijfers enzo op school?quote:Op maandag 18 september 2006 18:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heel verstandig, inkt sparen voor als we aangevallen worden!
Ik maak hier ook de computers niet 100% leeg, laat er zo'n 20% op staan, zodat ik morgen als het druk is en niet alle computers langs kan nog wat over heb!
En thuis bewaar ik al mijn inkt voor broodnodige herstelreparaties.. daar ga ik ook geen wedstrijdjes doen wie de meeste inkt heeft.. dan laat ik ze liever ff uitspelen!

Tenzij je 24 uur per dag online bentquote:Op maandag 18 september 2006 18:34 schreef gateway het volgende:
hmmzz... als je een dymamisch IP hebt, verandert je IP dus..... En als je je modem 10 mins van de spanning haalt, heb je weer 15% inkt....
Maar, dat betekent ook, dat je telkens een nieuw IP hebt waardoor je ook nooit meer dan 15% inkt krijgt, want je IP verandert dus je bent voor hun steeds een ander.....
toch?

Heb hem vervangenquote:Op maandag 18 september 2006 18:32 schreef Impry het volgende:
Zou de vierkant-tool (v. 2) op www.drawball.nl/fok.php vervangen kunnen worden door versie 4? Deze kan nl. ook verticale lijnen tekenen

Dat zijn de leuke dingen van drawball..quote:Op maandag 18 september 2006 19:48 schreef PV het volgende:
Zo'n malloot weer bezig met de O in een U te veranderen, hij met zwart verven, ik er over heen, hij weer met zwart, ik er weer overheen, hij 'fuck you', ik er weer overheenik won
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |