ik zag je tekenen, ik probeerde je toen te wissenquote:Op zondag 17 september 2006 18:55 schreef Aitan het volgende:
Ik hweb ff leuke tekening gemaakt in ons logo, Srry dat ik niet meedeedHad het druk
http://www.drawball.com/rkmu5o ziet hier
Of zo ietsquote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef -jos- het volgende:
Nu is het wachten op de eerste tubgirl in ons logo
Zag ik jou niet op een ander forum een topic openen om een logo neer te zetten op drawball?quote:Op zondag 17 september 2006 19:24 schreef -jos- het volgende:
Nu is het wachten op de eerste tubgirl in ons logo
Dus? Ik heb Fok vanaf het begin geholpen en zal dat blijven doenquote:Op zondag 17 september 2006 19:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zag ik jou niet op een ander forum een topic openen om een logo neer te zetten op drawball?
Oh, dan is het okquote:Op zondag 17 september 2006 19:55 schreef -jos- het volgende:
[..]
Dus? Ik heb Fok vanaf het begin geholpen en zal dat blijven doen
Het heeft er vaak zat erger uitgezienquote:Op zondag 17 september 2006 22:00 schreef The_S het volgende:
omg het is nu ernstig facked up!
Drawball.com in de block zetten, met een beetje geluk snapt ze d'r niks vanquote:Op zondag 17 september 2006 18:23 schreef mberg86 het volgende:
Hmm.. m'n zusje heeft nu ook drawball ontdekt, alleen hebben wij een netwerk hier in huis en hebben we dus hetzelfde IP adres. Als zij dus tekent gebruikt zij mijn inkt..
Ook onzin dat 't sneller gaat, gaat gewoon op tijd.quote:Op zondag 17 september 2006 23:10 schreef commentator het volgende:
ik heb zojuist, met dat beetje inkt dat ik inmiddels had, ff wat haken kruizen verwijderd en een deel van de gamers zooi.
Maar ik kan nog niet echt zeggen dat t nu sneller gaat als ik zorg dat de browser de hele dag open staat op die pagina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |