Ik zal eens kijken wat ik kan doen met 18%quote:Op zondag 17 september 2006 13:26 schreef iamredleader het volgende:
Damn, net nu m'n inkt op is gaat iemand weer voor de U ipv O.
Netjes toch? Als je drawball gelijk laat inzoomen op het FOK!-logo ( http://www.drawball.com/7gdwncy ) wordt het nog makkelijker.quote:Op zondag 17 september 2006 13:19 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Hij is van mij. Gebtjat klinkt niet aardig, ik probeer alleen maar een leuke site voor jullie te maken![]()
www.drawball.nl/fok.php is daar al voorquote:Op zondag 17 september 2006 14:01 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Netjes toch? Als je drawball gelijk laat inzoomen op het FOK!-logo ( http://www.drawball.com/7gdwncy ) wordt het nog makkelijker.
(helemaal als je ook een linkje naar drawball-tools versie 4 weet te vinden)
Die merken het vanzelf wel als ze proberen over het FOK! logo heen te schilderenquote:Op zondag 17 september 2006 13:20 schreef Tabu het volgende:
moeten we flabber niet eens tegenhouden, volgens mij is er te weinig ruimte![]()
No shit, sherlock!quote:Op zondag 17 september 2006 16:06 schreef commentator het volgende:
ja maar die inkt komt erook zo langzaam bij :s
dan moeten er gewoon meer mensen komen om ons te helpen
Top!quote:Op zondag 17 september 2006 16:14 schreef Litso het volgende:
Er stond weer FUK! maar met mijn 28% heb ik daar weer wat verandering in gebracht. Alleen het rood is nog niet volledig ingekleurd.
Ik gok dat zij (Gamer.nl) iets van 20 man hebben. Eitje dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:49 schreef brick_top het volgende:
keb net van de o weer een u gemaakt, kad 100 % inkt Als 10 mensen met 100 % inkt dat doen kan je em aardig veranderen. I kbedoel die fok gasten dagen iedereen gewoon uit met zon groot logo.
quote:Op zondag 17 september 2006 17:08 schreef Symer het volgende:
Ik heb één van de daders gevonden:
[..]
Ik gok dat zij (Gamer.nl) iets van 20 man hebben. Eitje dus![]()
quote:die fok gasten dagen iedereen gewoon uit met zon groot logo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |