Ehm, beidequote:Op dinsdag 19 september 2006 18:53 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Bedoel je het downloaden of het openen van het programma?
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:54 schreef Dagguzz het volgende:
Ik ga ook weer ff 100% bijwerken
Dat was ik.....quote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderen
Ah, okquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat was ik.....
Ik deed inkleuren.
!00% kwijt aan bovenkant O, bovenkant K en aan de stip van het uitroepteken.
Ik was met de F bezigquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:04 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ben jij toevallig bezig met de bovenkant van de K? Ik was em namelijk ook aan het bijwerken en zag ineens dingen veranderen
Als ik dan weer voldoende inkt heb welquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Dagguzz het volgende:
[..]
Ik was met de F bezigInkt weer op helaas, morgen weer verder
![]()
Morgen afspreken in de K ?![]()
100% is het meest betrouwbaarquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:24 schreef mcintosh het volgende:
Ik vraag me af welke zoom stand het meest betrouwbaar is?
Soms zie je op 100% bekladding. Zoom je in, zie het het niet meer, en zoom je nog meer in zie je het weer wel...
Geen zin om iets te herstellen wat al hersteld is...
Probeer eens op www.drawball.nl/fok.php de tools te downloadenquote:Op dinsdag 19 september 2006 18:59 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ehm, beideAls ik erop klik dan krijg ik 'The page cannot be found' te zien.
Probeer eens één van de rondjes (brush grootte) aan te klikken. Ik heb ook wel eens dat ik niet kan tekenen, en nadat ik een rondje heb aangeklikt lukt het wel weer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:08 schreef xFriendx het volgende:
Gister gebruikte ik voor het eerst die tool via www.drawball.nl/fok.php
Op een gegeven moment tijdens het tekenen van een vierkant ging mijn pen/veer heel raar doen en alle kanten op. Sindsdien kan ik niets meer kleuren. Als ik klik dan gebeurt er gewoon niets meer?
Iemand enig idee wat dit is?
That did the trickquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:10 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Probeer eens één van de rondjes (brush grootte) aan te klikken. Ik heb ook wel eens dat ik niet kan tekenen, en nadat ik een rondje heb aangeklikt lukt het wel weer.
Ik zie niksquote:Op dinsdag 19 september 2006 23:31 schreef MissHobje het volgende:
OMG ze zijn de O gigantisch aan het verneuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |