Zou natuurlijk kunnen dat het geen Fok!-ers zijn, mensen zitten ook wel "Fok" in het VIP logo te krassen, en die hebben ons nog geholpen tijdens die Geenstijl invasie. Zelf ben ik niet van 't mollen, besteed m'n inkt liever aan reparaties.quote:Op dinsdag 19 september 2006 14:18 schreef Ener-G het volgende:
Zeg ik weet niet welke pisvlekken er aan het rellen zijn, maar willen jullie van het GoT logo afblijven aub. danku.![]()
Ik de bovenkant. Alleen mn vierkant-tool sloeg weer op holquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:37 schreef fiedel het volgende:
wie zat er met mij de onderkant van de O te maken?![]()
Ik denk dat ik dat was.. Zei jij "wij zijn goed?"quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:37 schreef fiedel het volgende:
wie zat er met mij de onderkant van de O te maken?![]()
Haha, ik zag dat ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik de bovenkant. Alleen mn vierkant-tool sloeg weer op hol![]()
Wie was er met dat roze bezig?
dat was ikquote:Op dinsdag 19 september 2006 16:45 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Haha, ik zag dat ja..Heb er daarna nog maar wat rood overheen gegooid, met nog iemand
ja..quote:Op dinsdag 19 september 2006 16:43 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat was.. Zei jij "wij zijn goed?"![]()
Was jij bezig met dat rode bovenaan??quote:Op dinsdag 19 september 2006 17:35 schreef RSH11 het volgende:
Hehehe Ik heb de slag om de O ook verloren
yupquote:Op dinsdag 19 september 2006 17:37 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Was jij bezig met dat rode bovenaan??![]()
In de OP staan een aantal tools die je kunt downloaden, daarmee kun je dat doen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:48 schreef VrijeVal het volgende:
leuk dit! alleen hoe krijg ik precies hetzelfde rood als jullie gebruiken in de letters?
Niemand hier last van?quote:Op dinsdag 19 september 2006 18:01 schreef Nuna het volgende:
De vierkant tool doet het niet meer bij mijIk kan er iig niet op klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |