volgens mij heet dat oplichting !quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:40 schreef intoyou het volgende:
[..]
Yep, maar ook weer slim van BB, hebben hun weer lekker hun centjes binnen.
Hoezo? Ze vermelden t toch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:43 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
volgens mij heet dat oplichting !
Helemaal onderaan in het stukje ja, terwijl de rest van het stukje geschreven is alsof je al kunt stemmen.quote:
niet doen, zonde van je beltegoed johquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:44 schreef intoyou het volgende:
Ik ga nu stemmen!
Het is misleidend als je eerst mensen laat bellen voor persoon X en persoon X koopt dan de joker. Vervolgens komt persoon Z op de bank en moet er weer gebeld worden.quote:
krijg volgende week nieuw mobieltje met abonnement, dus het moet toch op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:45 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
niet doen, zonde van je beltegoed joh
Op etienne?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:46 schreef intoyou het volgende:
"Bedankt voor je stem! Blijf je me steunen? Je maakt nu kans op een waardecheque van 100 E, te besteden bij Yorcom.nl en eenspeakerset van Logitech! Gr. Etienne"
Conclusie: je kunt dus al wel stemmen
Nou dat is echt heel erg vreemd. Mocht de joker dus ingezet zijn dan tellen de stemmen niet meer, bovendien ligt diegene die langer op de bank zit al een hoop stemmen voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:46 schreef intoyou het volgende:
"Bedankt voor je stem! Blijf je me steunen? Je maakt nu kans op een waardecheque van 100 E, te besteden bij Yorcom.nl en eenspeakerset van Logitech! Gr. Etienne"
Conclusie: je kunt dus al wel stemmen
nee, want dat geld daar zie je niets van he!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:47 schreef Sonique het volgende:
Je moet de joker daarom tot het einde houden, en um voor veel geld verkopen.
Theoretisch kan je dan zonder BB6 te winnen, met het meeste geld de deur uit lopen...
En dit staat er ook...quote:
Hoeveel mensen denk je dat er al gestemd hebben omdat het er zo suggestief staat?quote:Breng je stem uitJij beslist wie er in het Big Brother Huis mag blijven. Is het moeder Hilde of Etiënne die vorige week zijn vader Marcel zag vertrekken? Beiden zijn al voor de tweede keer genomineerd. Wie van de twee moet maandag in de Live Show blijven? Stem op jouw favoriet!
Voor Etienne bel je 0909-8851 of sms Etienne naar 1010
Voor Hilde bel je 0909-8852 of sms Hilde naar 1010
Steun dus jouw favoriete bewoner en maak kans op een Yorcom cheque ter waarde van 100 euro en een Logitec Speakerset.
Algemene voorwaarden Big Brother Voting
Het kansspel “Voting Big Brother”, is ter promotie van Big Brother. Door deelname gaat u akkoord met de spelvoorwaarden van Big Brother Voting:
Alleen als de notaris u tot winnaar uitroept, bellen we u om uw contactgegevens te noteren. De namen van de winnaars worden op www.bigbrother.tv bekend gemaakt. Tijdens de live uitzending wordt de winnaar getoond en genoemd. Er zullen bij de Big Brother-voting twaalf trekkingen plaatsvinden.
Talpa, Endemol en providers van mobiele en vaste diensten zijn niet aansprakelijk voor technische storingen of vertragingen.
Wanneer de presentatrice aangeeft dat de voting-lijnen open staan, dan kunt u, uw stem uitbrengen op uw favoriete kandidaat en kans maken op fantastische prijzen. Dit kan op twee manieren:
Bellen
U belt naar het nummer dat tijdens de uitzending in beeld gebracht wordt. Iedere kandidaat heeft een eigen nummer. De kosten per gesprek bedragen ¤ 0,60. Als u met een mobiel toestel belt, dient u rekening te houden met de toeslag die uw provider voor dit gesprek rekent. Tijdens de finale van Big Brother is het voor Vodafone-gebruikers niet mogelijk om te bellen.
SMS
Door het sturen van de voornaam van de kandidaat naar 1010 kunt u uw stem op uw favoriet uitbrengen Bijvoorbeeld: Frans naar 1010.
De kosten zijn ¤ 0,60 per ontvangen bericht. De kosten voor het verstuurde bericht hangen af van uw betaalafspraak met uw provider. Per uitgebrachte stem ontvangt u een bedankbericht van uw favoriet. Dit is een eenmalige dienst, u hoeft zich dus niet af te melden.
Prijs
Door deel te nemen aan de voting, maakt men kans op een prijs:
- een Yorcom cheque ter waarde van 100 euro
- Logitec Speakerset.
De winnaar kan tot uiterlijk drie maanden na bekendmaking, aanspraak maken op de prijs.
ja het is nog steeds heel onduidelijk allemaal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:45 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Het is misleidend als je eerst mensen laat bellen voor persoon X en persoon X koopt dan de joker. Vervolgens komt persoon Z op de bank en moet er weer gebeld worden.
Wie gaat er mailen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:48 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En dit staat er ook...
[afbeelding]
En als je dan klikt:
[..]
Hoeveel mensen denk je dat er al gestemd hebben omdat het er zo suggestief staat?
Wat zeg ik nou de hele tijd !!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:48 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nou dat is echt heel erg vreemd. Mocht de joker dus ingezet zijn dan tellen de stemmen niet meer, bovendien ligt diegene die langer op de bank zit al een hoop stemmen voor.
Je krijgt de helft wat er in je kluis ligt mee naar huis.... dat is zekerquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, want dat geld daar zie je niets van he!
Ja Captain Obvious, da weet ik. Ik heb t ook niet ontkend.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:50 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou de hele tijd !!
Ik moet ook nog eten. Spare rib express, pizza, shoarma. Hmm.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:51 schreef itsme het volgende:
zo even een kipfilet in de oven,bak sla en eten maar.
Nu maar hopen dat ze niet weer over gore dingen gaan praten
wat dacht je van Hilde in beeld ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:51 schreef itsme het volgende:
eet smakelijk!quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:51 schreef itsme het volgende:
Etiënne-nog-niet-niet-bijna-10-cm.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:56 schreef egmo het volgende:
Ik heb net bier en chips in huis gehaald ter voorbereiding op het exit-feest van E10cm as maandag![]()
![]()
![]()
![]()
En waarom is t allemaal helemaal donker buiten daar? Hier is t gewoon nog licht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is er deze week eigenlijk geen exitfeest?
Zijn van die LCD ramen, die kunnen ze zwart maken denk ikquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
En waarom is t allemaal helemaal donker buiten daar? Hier is t gewoon nog licht.
En waar haal je dat uit?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef Dropkick het volgende:
De bom gaat zo barsten!
Hilde is een leech op alle frontenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef Dropkick het volgende:
Hilde sigaretten bij iedereen aan het bietsen
Ze vroeg ook al aan Janine waarom ze geen sigaretten had gekregen. Wel op een lacherige toon maar ze meende t duidelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:01 schreef Dropkick het volgende:
Hilde sigaretten bij iedereen aan het bietsen
Doe mij die ramen, wel cool.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:00 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zijn van die LCD ramen, die kunnen ze zwart maken denk ik
Kunnen nog teren op het vorigequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:58 schreef flugeltje het volgende:
Waarom is er deze week eigenlijk geen exitfeest?
Doel je op het buikje van Micheline?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:03 schreef Sonique het volgende:
btw, ze is echt wel zwanger...
jupquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Doel je op het buikje van Micheline?
Tijn had het er laatst over dat ie weleens sperma heeft geproefd, daarna had ie het meteen over mijn broer is homo he. . .quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:04 schreef scanman01 het volgende:
Wat ligt Rik daar te doen bij Tijn
Jeroen :"Ja, Etiënne, nu krijg je een dam."quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:08 schreef ruby het volgende:
Jeroen komt er ook gezellig bijzitten. Waarschijnlijk voor de goeie tips die ie kan geven.
hmm, maar tochquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:09 schreef intoyou het volgende:
[..]
ze was pas geleden toch nog ongesteld?
Misschien een nestelingsbloeding?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:09 schreef intoyou het volgende:
[..]
ze was pas geleden toch nog ongesteld?
Hier zijn subfora's voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien een nestelingsbloeding?![]()
gewoon e10mm denk ik danquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:57 schreef arneaux het volgende:
[..]
Etiënne-nog-niet-niet-bijna-10-cm.
Misschien komt het nogquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
24 uur in een dag en er was maar een fucking half uurtje iets interessants te zien
het is gewoon een verkapte 4 op en rij/schaak marathon aan het wordenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
24 uur in een dag en er was maar een fucking half uurtje iets interessants te zien
Trrrrrrrrrrrrring.......Trrrrrrrrrrrrrrrrrrring.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:15 schreef Yugor het volgende:
Vraag me af wanneer het masterplan van BB in werking treed![]()
dat ie het gaat reddenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:15 schreef ruby het volgende:
Wat zegt Milica nou? Ik hoop dat E10 gaat winnen?
En terecht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:16 schreef ruby het volgende:
Monique negeert Milica sinds een paar dagen.
Ze ziet 'r moeder liever gaan zeker?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat ie het gaat redden
maar dan nog
12 minutenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
heeft ze dan eindelijk het licht gezienquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze ziet 'r moeder liever gaan zeker?![]()
ach gut wat is ze toch zielig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:16 schreef ruby het volgende:
Persoonlijk zou ik degene die mij nomineert ook niet meer aankijkenquote:
grappig dat mensen die zij zegt te vertrouwen ik juist nog geen ¤20 zou uitlenenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef Suikeroom het volgende:
Milica laat haar bitch kant nu wel ff zien..
Weet Jeroen wel wat naief betekend?quote:
Oh sorry, dacht dat dat volgde op het negeren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
dat ging over Semih, over de vertrouwenskwestie
Dat halfuurtje zal ik dan wel gemist hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:14 schreef flugeltje het volgende:
Precies, om het even over wie hij het had, juist uit zijn mond vond ik het wel frappant.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:21 schreef arneaux het volgende:
[..]
Weet Jeroen wel wat naief betekend?
hilde neemt het ze ook kwalijk hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik degene die mij nomineert ook niet meer aankijken![]()
Ik ben geen Hilde die denkt: ach, dat ze mij nomineren wil niet zeggen dat ze me niet aardig vinden![]()
Beteje triest en haatdragend dus. Zal wel een Dido type zijn. 'Hoe durft ze MIJ te nomineren?"quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:16 schreef ruby het volgende:
Ja, denk het ook, heb je hier in elk geval niet gezien toen ze over de jokers mochten onderhandelenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat halfuurtje zal ik dan wel gemist hebben
je moet al die seconden achter elkaar plakkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat halfuurtje zal ik dan wel gemist hebben
Hmm, ik denk dat je je daar een beetje over heen moet stappen. Nomineren moet nou eenmaal gebeuren. 't Is nooit leuk natuurlijk en je zal het toch wel een beetje persoonlijk opvatten, maar ja it's all in the game. Laat je zelf niet te veel kennen zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik degene die mij nomineert ook niet meer aankijken![]()
Ik ben geen Hilde die denkt: ach, dat ze mij nomineren wil niet zeggen dat ze me niet aardig vinden![]()
Ja en dus ook terecht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:22 schreef itsme het volgende:
[..]
hilde neemt het ze ook kwalijk hoor.![]()
iig zowel Dido als Monique zij alle twee top meiden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beteje triest en haatdragend dus. Zal wel een Dido type zijn. 'Hoe durft ze MIJ te nomineren?"
We zullen zien hoe Mo zich gaandeweg zal ontwikkelen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beteje triest en haatdragend dus. Zal wel een Dido type zijn. 'Hoe durft ze MIJ te nomineren?"
Opvallend dat er niets over in de streamverslagen staat dan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, denk het ook, heb je hier in elk geval niet gezien toen ze over de jokers mochten onderhandelen![]()
Plus het geklets van Hilde waar Milica bij schijnt te hebben gezeten en Sjaan vertelde dat weer tegen Mon, toen Mon dat hoorde wilde ze er meteen op afstappen maar toen zei Sjaan dat willen ze juist dus doe maar niet. Waarop Sjaan weer zei dat ze Hil de hele dag had genegeerd, de een zal de ander wel aansteken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat je je daar een beetje over heen moet stappen. Nomineren moet nou eenmaal gebeuren. 't Is nooit leuk natuurlijk en je zal het toch wel een beetje persoonlijk opvatten, maar ja it's all in the game. Laat je zelf niet te veel kennen zou ik zeggen.
Maar de band tussen Mo en Hilde was sowieso niet bepaald hecht en Hil heeft Milica opgestookt om Mo te nomineren. Dus ja, dat zal wel een beetje meespelen allemaal.
Moniquw werd toch genomineerd omdat Hilde dat Milicia beviel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad jammer, want het was écht een grappig half uurtje. Etjen wilde de joker kopen en Hil was zijn adviseur, echt geweldig zoals dat ging. Volgens Hilde iedereen in paniek, waar Egbert en Etjen niks van gezien hebben, maar Hilde bleef erbij: iedereen was in paniek. Zelf was ze natuurlijk het meest in rep en roerquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Opvallend dat er niets over in de streamverslagen staat dan.
Maar ja, als je iedereen maar moet negeren omdat ze je genomineerd hebben, schiet het niet echt op natuurlijk. Als het je zo dwars zit, ga het er dan ff over hebben. Klaart de lucht weer.quote:
Gemene gemene Monique hoe durft ze, en dat tegen Hildequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Moniquw werd toch genomineerd omdat Hilde dat Milicia beviel.
En Milicia het arme kind, werd toch al genegeerd door Moon volgens hilde.![]()
Precies. toen hun groep nog compleet was had milicia ook geen behoefte om met ze op te trekken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef n1ek het volgende:
dat negeren komt van 2 kanten dus wat is de big deal, vanochtend zei hilde geen woord tegen monique en andersom ook, dus om het dan op 1 af te schuiven :-)
Ik verwacht rondom het nomineren negeren wel meer irritaties, zoals dat Milica het daar bijvoorbeeld weer over heeft met Jeroen. En juist dat roddelen maakt BB toch tot wat het is? Ja ok, ruzie ook natuurlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Maar ja, als je iedereen maar moet negeren omdat ze je genomineerd hebben, schiet het niet echt op natuurlijk. Als het je zo dwars zit, ga het er dan ff over hebben. Klaart de lucht weer.
Conclusie: het is net een slangenkuil.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Plus het geklets van Hilde waar Milica bij schijnt te hebben gezeten en Sjaan vertelde dat weer tegen Mon, toen Mon dat hoorde wilde ze er meteen op afstappen maar toen zei Sjaan dat willen ze juist dus doe maar niet. Waarop Sjaan weer zei dat ze Hil de hele dag had genegeerd, de een zal de ander wel aansteken.
Milica nopmineerde Monique omdat ze zich realiseerde (dankzij Hilde) dat een stem op Egbert niet zoveel zin zou hebben. Monique was tweede op haar nominatielijstje, dus heeft ze die gekozen. Milica en Monique zeggen beide nauwelijks een woord tegen elkaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:27 schreef itsme het volgende:
Moniquw werd toch genomineerd omdat Hilde dat Milicia beviel.
En Milicia het arme kind, werd toch al genegeerd door Moon volgens hilde.![]()
en Hilde maar etienne opfokken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, das inderdaad jammer, want het was écht een grappig half uurtje. Etjen wilde de joker kopen en Hil was zijn adviseur, echt geweldig zoals dat ging. Volgens Hilde iedereen in paniek, waar Egbert en Etjen niks van gezien hebben, maar Hilde bleef erbij: iedereen was in paniek. Zelf was ze natuurlijk het meest in rep en roer![]()
Ja, ze moeten elkaar gek maken. Laat ze elkaar maar in de haren vliegen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik verwacht rondom het nomineren negeren wel meer irritaties, zoals dat Milica het daar bijvoorbeeld weer over heeft met Jeroen. En juist dat roddelen maakt BB toch tot wat het is? Ja ok, ruzie ook natuurlijk![]()
![]()
Precies. Behoorlijk triest. Net als Dido vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef ruby het volgende:
Maar ja, als je iedereen maar moet negeren omdat ze je genomineerd hebben, schiet het niet echt op natuurlijk.
Een feestjes. Waar blijft het zaterdagavond feestje BB????quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik verwacht rondom het nomineren negeren wel meer irritaties, zoals dat Milica het daar bijvoorbeeld weer over heeft met Jeroen. En juist dat roddelen maakt BB toch tot wat het is? Ja ok, ruzie ook natuurlijk![]()
![]()
En Diva Naomi Campbell ligt weer als een dramaqueen in bad.quote:
Nee Milicia wilde Monique niet eens nomineren. Heb je dat gesprek niet gezien? tussen haar en haar moederquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Milica nopmineerde Monique omdat ze zich realiseerde (dankzij Hilde) dat een stem op Egbert niet zoveel zin zou hebben. Monique was tweede op haar nominatielijstje, dus heeft ze die gekozen. Milica en Monique zeggen beide nauwelijks een woord tegen elkaar.
gelukkig zitten de theezakkies nog in de verpakkingquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef ruby het volgende:
[..]
En Diva Naomi Campbell ligt weer als een dramaqueen in bad.
Zat Egbert erbij toen hij dat zei?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:29 schreef n1ek het volgende:
Semih: "Marcia heeft zich vannacht lopen vingeren hoor, ik hoorde het"
Sja, niet te geloven. Wat is er gvd aan de hand met die hele Big Brother redactie en weet ik veel allemaal wat?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een feestjes. Waar blijft het zaterdagavond feestje BB????
En toen Etjen niet luisterde, dan zelf apart met Marlies gaan zitten, terwijl ze de joker niet eens kon kopen, Etjen achteraf oooook nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:30 schreef itsme het volgende:
[..]
en Hilde maar etienne opfokken.
Ga met ze apart.![]()
Ze had helemaal geen reden waarna Hilde zei dat ze maar eens op Monique moest letten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee Milicia wilde Monique niet eens nomineren. Heb je dat gesprek niet gezien? tussen haar en haar moeder
Milicia had al moeite om redenen te bedenken en toen kwam ze op concurrent
Ik heb haar horen zeggen dat Monique ook op haar lijstje stond omdat ze totaal NIETS met elkaar hebben. Lijkt me zeer aannemelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:32 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee Milicia wilde Monique niet eens nomineren. Heb je dat gesprek niet gezien? tussen haar en haar moeder
Milicia had al moeite om redenen te bedenken en toen kwam ze op concurrent
Ja het was mooi.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
En toen Etjen niet luisterde, dan zelf apart met Marlies gaan zitten, terwijl ze de joker niet eens kon kopen, Etjen achteraf oooook niet![]()
Hij is z'n zak aan het scheren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:34 schreef K2u het volgende:
[..]
Lijkt er wel op ja..
Of hij maakt wat schoon![]()
dat moet natuurlijk ook op tvquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:34 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hij is z'n zak aan het scheren.
Ik vond Dido wel ok en op zich heb ik het niet zo op Mon maar dit vind ik dan wel weer een strakke actie van d'r.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies. Behoorlijk triest. Net als Dido vorig jaar.
Tijn IS onsmakelijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:35 schreef itsme het volgende:
gatver wat staat tijn er onsmakelijk bij.![]()
Dat zei ze zelf tegen haar moeder.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze gingen goed met elkaar om enzo
Nou ze wilde haar toch echt eerst niet nomineren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze gingen goed met elkaar om enzo
Ik heb haar horen zeggen, nadat Hilde zei eigenlijk moeten we dan sámen op Monique stemmen: daar heb ik toch helemaalgeen reden voor?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen dat Monique ook op haar lijstje stond omdat ze totaal NIETS met elkaar hebben. Lijkt me zeer aannemelijk.
Voor wat betreft kleine ruzietjes is het wle okee ja. Maar feitelijk gezien is het iemand kwalijk nemen dat je bent genomineerd natuurlijk vrij tragisch. Nou scheelt het ook dat ik Monique vrij tragisch vind, dus dat kan er mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vond Dido wel ok en op zich heb ik het niet zo op Mon maar dit vind ik dan wel weer een strakke actie van d'r.
Ze wilden minimaal 1 persoon uit de andere groep op de bank. Was op zich een goed plan. Helaas waren 2 stemmen niet genoeg en nomineerde Jeroen Monique niet. Als hij dat wel had gedaan, was het gelukt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb haar horen zeggen, nadat Hilde zei eigenlijk moeten we dan sámen op Monique stemmen: daar heb ik toch helemaalgeen reden voor?
Waarop ik nog dacht: wat dacht je van je moeder helpen?
Dat deed sabrina net, en toen sneed Tijn zichzelf...quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef schatje het volgende:
Nu Tijn even flink laten schrikken.
Ik denk dat zonder tijn de balans uit het huis al schieten. Ik heb het gevoel dat semih en tijn een beetje de leiding over het huis hebben, je ziet er niets van maar het gevoel overheerst wel. semih en tijn staan ook denk ik snel een keer lijnrecht tegenover elkaar , maar zolang ze er beiden in zitten is er een bepaald balans in het huisquote:
De zusjes en Marlies hebben geen eigen mening. Die lullen met iedereen mee. Milica gaat juist regelmatig in discussie omdat ze het met iemand niet eens is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef Suikeroom het volgende:
Milica heeft duidelijk geen eigen mening.. en dat ze iemand anders het geld uit haar kluisje niet gunt is pas echt triest
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze wilden minimaal 1 persoon uit de andere groep op de bank. Was op zich een goed plan. Helaas waren 2 stemmen niet genoeg en nomineerde Jeroen Monique niet. Als hij dat wel had gedaan, was het gelukt.
Dus moet Tijn snel wegquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik denk dat zonder tijn de balans uit het huis al schieten. Ik heb het gevoel dat semih en tijn een beetje de leiding over het huis hebben, je ziet er niets van maar het gevoel overheerst wel. semih en tijn staan ook denk ik snel een keer lijnrecht tegenover elkaar , maar zolang ze er beiden in zitten is er een bepaald balans in het huis
Kruising tussen Marcia en Milicaquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef n1ek het volgende:
[..]
Wie is Malicia, heb ik een bewoner over het hoofd gezien?
Sorry, vergeef me. Maar het is Milica dus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er is geen Malicia
wel een Marcia en een Milica
Zoals ze het net zei was dat ze iemand die ze niet mag het geld niet gunt en dat vind ik wel logisch.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:37 schreef Suikeroom het volgende:
Milica heeft duidelijk geen eigen mening.. en dat ze iemand anders het geld uit haar kluisje niet gunt is pas echt triest
sorry scan maar nu vaar je blind op je favorieten denk ik. de zusjes hebben een eigen mening en zijn de enige in huis die ook op de persoon afstappen. ze lijken misschien dom maar ze zijn wel eerlijk!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zusjes en Marlies hebben geen eigen mening. Die lullen met iedereen mee. Milica gaat juist regelmatig in discussie omdat ze het met iemand niet eens is.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:40 schreef ruby het volgende:
Ow god, krijgen we dat sterke verhaal weer van Rik die zomaar op z'n bek werd gepakt.
Dit verhaal wordt nu door Michelline aan Semi verteld.
Rik die maakt ook zoveel mee he. Net Oprah Winfrey.
Omdat iemand het niet eens is met hetgeen haar moeder haar verteld heeft jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef scanman01 het volgende:
Milica gaat juist regelmatig in discussie omdat ze het met iemand niet eens is.
Niemand kan Marlies plaatsen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, vergeef me. Maar het is Milica dus.
Maar ik luister alleen streams, en Malies kan ik verder niet plaatsen.
O jee het is weer zo'n avond dat scan dwars wil zijnquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De zusjes en Marlies hebben geen eigen mening. Die lullen met iedereen mee. Milica gaat juist regelmatig in discussie omdat ze het met iemand niet eens is.
da's Marlies, da's weer iemand andersquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, vergeef me. Maar het is Milica dus.
Maar ik luister alleen streams, en Malies kan ik verder niet plaatsen.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Omdat iemand het niet eens is met hetgeen haar moeder haar verteld heeft ja
I know, maar Milica wordt toch altijd afgekort tot malies/milies, of moet ik echt naar de dokster?quote:
was dat alleen op bepaalde avonden dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
O jee het is weer zo'n avond dat scan dwars wil zijn
Soms gaat hij wat verder dan anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
was dat alleen op bepaalde avonden dan?
als het om Tijn onderuit halen gaat, altijdquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, Marlies hééft ook geen eigen mening en de zusjes. . . Sab zei zelf vandaag dat haar menig verandert met het weer (en dan lees ik verandert met de persoon met wie ze praat).quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar gaat hij zijn gang maar meequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:45 schreef natronic het volgende:
[..]
als het om Tijn onderuit halen gaat, altijd
Nee hoor, ik bedoelde het gewoon anders.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
I know, maar Milica wordt toch altijd afgekort tot malies/milies, of moet ik echt naar de dokster?
helemaal mee eens. Als scan een favoriet heeft dan is alles van die persoon (milicia) goed en dat geldt ook als hij iemand niet mag. (Tijn)quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
sorry scan maar nu vaar je blind op je favorieten denk ik. de zusjes hebben een eigen mening en zijn de enige in huis die ook op de persoon afstappen. ze lijken misschien dom maar ze zijn wel eerlijk!
Bij E10 zit z'n knopje op een centraal plekje. Kan verder geen kant op.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij draagt, da's al meer dan E10 kan zeggen
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef Mike1964 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar met zo'n beeld verwacht ik toch ieder moment een gironummer in beeld te krijgen van één of andere hulporganisatie
[afbeelding]
Precies, iemand voor wie je uit moet kijken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef schatje het volgende:
Marlies is een gehaaide tante.
Dat zegt ze ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Zie die doperwtjes van Sjaan dan. Triest. En dat doet modellenwerk?
Wel eens America's next topmodel gekeken? 80% van de vrouwen daar zou ik niet eens naar omkijken op straat. Van een model worden andere kwaliteiten gevraagd dan een lekker wijf / pornoster ( Michelle/ Milica ( zo goed?!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Zie die doperwtjes van Sjaan dan. Triest. En dat doet modellenwerk?
Ze is idd model (geweest). Bovendien hebben modellen vaker van dít soort tieten dan gewoon een goed gevulde boezem...quote:
Ben benieuwd wanneer ze de ware Marlies gaat laten zienquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies, iemand voor wie je uit moet kijken.
Zo eentje die om een hoekje staat te gluren en je onderuit haalt als ze de mogelijkheid ziet.
Idd, je hebt modellen, en TMF sletjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze is idd model (geweest). Bovendien hebben modellen vaker van dít soort tieten dan gewoon een goed gevulde boezem...
Ik heb het ook niet over haar theezakjes opzich. Want dat niet alle modellen grote borsten hebben, is een feit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet alle modellen hebben grote jetsers . dat zijn van die speciale![]()
Zoals die laffe actie tov Sjaan? Zeggen dat Sjaan die joker niet moet kopen voor 30.000 en het dan zelf doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:50 schreef ruby het volgende:
[..]
Precies, iemand voor wie je uit moet kijken.
Zo eentje die om een hoekje staat te gluren en je onderuit haalt als ze de mogelijkheid ziet.
de heroine look is net voorbij in modellenlandquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:52 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet alle modellen hebben grote jetsers . dat zijn van die speciale![]()
Wehkamp zeker?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze heeft het gedaan. Er zijn foto's van geplaatst. Tegenwoordig trekt ze een uitkering.
...probeert te spiegelenquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:58 schreef Sonique het volgende:
Het is best grappig om te zien hoe e10 zich aan Tijn spiegelt...
Ze heeft toevallig wel in Londen gewerkt hoooorquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Wehkamp zeker?
Janine heeft het zo vaak over het modellengebeuren en "het wereldje" dat ik er bij haar een beetje sarcastisch van word.![]()
hebben ze daar ook een wehkamp?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft toevallig wel in Londen gewerkt hoooor![]()
Ze heeft meer ervaring met de cat walk dan met modellenwerk, toevalligquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:01 schreef toxikon het volgende:
[..]
hebben ze daar ook een wehkamp?
Maar het ergste is eigenlijk nog wel, dat ze zelf vindt dat ze een perfect lichaam heeftquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:53 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze is idd model (geweest). Bovendien hebben modellen vaker van dít soort tieten dan gewoon een goed gevulde boezem...
ja, als lullensmuller bij Arsenalquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze heeft toevallig wel in Londen gewerkt hoooor![]()
BodyBag lookquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Bij Sjaan zou zwart goed staan, met zo'n rits van voet tot hoofd.
Een soort van SM-kostuum gemaakt van latex?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Bij Sjaan zou zwart goed staan, met zo'n rits van voet tot hoofd.
Met uitzondering van die theezakjes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar het ergste is eigenlijk nog wel, dat ze zelf vindt dat ze een perfect lichaam heeft![]()
Whehe.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:04 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ja, als lullensmuller bij Arsenal![]()
volgens de sv moet er bier in de koelkast zijn...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:04 schreef Sonique het volgende:
Hebben ze nog alcohol?
en de spillebenenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Met uitzondering van die theezakjes.
Er gebeurde anders veel meer een paar dagen geleden dat de streams er uit lagen, dan nu de streams het wel doen...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Op momenten als deze is het echt heel prettig dat de streams gratis zijn. Stel je voor dat je anders allemaal had moeten missen wat er nu gaande is in het huis.
Klopt, dat heeft Egbert vanmiddag in de koelkast gezet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:06 schreef toxikon het volgende:
[..]
volgens de sv moet er bier in de koelkast zijn...
Allemaal fotoshop joh.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:07 schreef Marrije het volgende:
[url=/http://www.dutchcasting.nl/bestand.php?skip=0&groupsize=1&layout=detail&mid=3&field[0]=Geslacht&value[0]=vrouw&field[1]=Voornaam&value[1]=Janine&op[1]=cn]Hier nog maar een keer dan, voor de liefhebber:
- ik edit me rot om de link goed te krijgen maar het lukt niet![]()
Waar wachten ze dan op?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Klopt, dat heeft Egbert vanmiddag in de koelkast gezet.
Dacht dat degene die zich afvroeg of ze wel echt model was geweest deze foto's dus ook nog niet hadden gezien.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:10 schreef Verida het volgende:
Je kunt wel weer diezelfde foto's ophoesten, maar ik heb niet het idee dat er sinds bb begonnen is hier veel aan toegevoegd zijn. Er zijn niet echt veel mensen gekomen met andere voorbeelden van Janine's modellenwerk.
Het kan ook vantevoren op site's gezet zijn, voordat zij erin ging
joh, gewoon ff googlen op dutchcasting icm sjaan en dr achternaamquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:07 schreef Marrije het volgende:
[url=/http://www.dutchcasting.nl/bestand.php?skip=0&groupsize=1&layout=detail&mid=3&field[0]=Geslacht&value[0]=vrouw&field[1]=Voornaam&value[1]=Janine&op[1]=cn]Hier nog maar een keer dan, voor de liefhebber:
- ik edit me rot om de link goed te krijgen maar het lukt niet![]()
Hilde maandag EXITquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:12 schreef Frank-NL het volgende:
Hilde wordt lekker door het slijk gehaald door die hele groep
Doe dan maar een HOERENFEEST!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:13 schreef Sonique het volgende:
Okay, het dilemma waar de bowoners voor staan:
Een hoerenfeest
of
discuzeuren over andere bewoners
en dan blind anderen beschuldigen van geen mening terwijl die kampsnol compleet op de mening van haar zeekoe moeder vaart!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Als scan een favoriet heeft dan is alles van die persoon (milicia) goed en dat geldt ook als hij iemand niet mag. (Tijn)![]()
![]()
Met lekkere dikke dubbel D zuiguiers, ook al is het alleen maar om Sjaan te treiteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:13 schreef Timon223 het volgende:
[..]
Doe dan maar een HOERENFEEST!!!!!!!!!!!![]()
![]()
In dat geval, is deze portfolio mooier http://www.anti-models.nl/?page=model&sp=1&action=&uniq=8e1fec89cc9ae89e&myselection=-1&new_selection#quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh, gewoon ff googlen op dutchcasting icm sjaan en dr achternaam
model ervaring: geenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
In dat geval, is deze portfolio mooier http://www.anti-models.nl/?page=model&sp=1&action=&uniq=8e1fec89cc9ae89e&myselection=-1&new_selection#
wat zei ze dan? las net ook al dat ze zat te mekkeren (milicia)quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
en dan blind anderen beschuldigen van geen mening terwijl die kampsnol compleet op de mening van haar zeekoe moeder vaart!
Misschien schaart ze d'r cat walk ervaring onder acterenquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
model ervaring: geen
acteerervaring: veel, maar toen had ze nog helemaal nie aan BB meegedaan, toch![]()
nah ik doel meer op andere momenten, het door jou bedoelde moment heb ik ook gemistquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
wat zei ze dan? las net ook al dat ze zat te mekkeren (milicia)
Misschien is Janine de molquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
model ervaring: geen
acteerervaring: veel, maar toen had ze nog helemaal nie aan BB meegedaan, toch![]()
Ik ben net zo erg vóór Milica als de rest van dit forum tegen haar is. Dus daar zit al weinig verschil.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:19 schreef itsme het volgende:
[..]
wat zei ze dan? las net ook al dat ze zat te mekkeren (milicia)
Ja, daar is ze dan. Ze luisteren wel goed bij BB.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:22 schreef Marrije het volgende:
Graag één stream op Hilde.
Ik vrees toch echt dat je zelf het beste er van moet maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:25 schreef the_witch11 het volgende:
wat een dooie boel , kom op ouwe zuipschuit doe eens je best .
en haalt hier en daar het bloed onder de nagels vandaan.
je kan het![]()
Ik zie d'r nu alleen op de achtergrond, maar ik hoor d'r niet en das jammer als ze met Rik een spelletje speelt, kijk het jasje gaat al uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:24 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, daar is ze dan. Ze luisteren wel goed bij BB.
Ow, ik dacht dat je stream 3 bedoelde. Dat beeld van Hilde dat al dag en nacht te zien is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zie d'r nu alleen op de achtergrond, maar ik hoor d'r niet en das jammer als ze met Rik een spelletje speelt, kijk het jasje gaat al uit![]()
Laat ik nu net op tijd zijn geweest, want zo'n unieke cap krijg je niet zomaar weer...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:20 schreef versabommie het volgende:
sjit net te laat om te cappen, de slippers van hile op het tapijt!
Dat zou een oplossing zijn jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:28 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je stream 3 bedoelde. Dat beeld van Hilde dat al dag en nacht te zien is.
Wat zei ie dan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:27 schreef Marrije het volgende:
Zo, Jeroen door de bocht tegen Milica![]()
pas maar op sommige mensen hier houden alleen van elitaire humor en zijn tegen anekdotesquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat ik nu net op tijd zijn geweest, want zo'n unieke cap krijg je niet zomaar weer...
[afbeelding]
daar heeft ze de slippers al aan verdommequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Laat ik nu net op tijd zijn geweest, want zo'n unieke cap krijg je niet zomaar weer...
[afbeelding]
Ik ook niet meer dankzij deze link.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zou een oplossing zijn ja![]()
Ik kijk nu via http://www.radio.nl/bigbrother/ en heb dat beeld dus niet meer![]()
Milica riep Etjen om chocolade voor d'r uit de koelkast te halen en Jeroen zei daar wat van, dat ze weet dat als ze het aan Etjen vraagt dat ie het dan doet. Waarop Milica zei, naaaah, hij loopt toch heen en weer, waarop Jeroen iets zei met hondje en milica weer riep neeeeheeee helemaal niet!!! Waarop Jeroen zei jawel geef het nou maar gewoon toe!!quote:
Ow? Vertel!! Vertel!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
pas maar op sommige mensen hier houden alleen van elitaire humor en zijn tegen anekdotes
Hoort bij d'r tactiek, uitgekiende tante is hetquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:29 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marlies: "Etienne is geen domme jongen"
Onder welk hunebed heeft zij gelegen?
De kwaliteit van die beelden is lager, of is dat bij jullie wel goed?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik ook niet meer dankzij deze link.![]()
Oké. Thanks.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Milica riep Etjen om chocolade voor d'r uit de koelkast te halen en Jeroen zei daar wat van, dat ze weet dat als ze het aan Etjen vraagt dat ie het dan doet. Waarop Milica zei, naaaah, hij loopt toch heen en weer, waarop Jeroen iets zei met hondje en milica weer riep neeeeheeee helemaal niet!!! Waarop Jeroen zei jawel geef het nou maar gewoon toe!!
geen idee wat elitaire humor is, ik hou nl nogal van platte ongefundeerde humor zonder clou.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ow? Vertel!! Vertel!!!
Ik ben nieuw hier. Wat voor soort humor dan?
Wel ietsje minder scherp. Maar voor de rest prima te doen. Geen 24 uur Hilde iig.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:33 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
De kwaliteit van die beelden is lager, of is dat bij jullie wel goed?
Zoals zovelen hier toch? Niets aan het handje dus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:33 schreef toxikon het volgende:
[..]
geen idee wat elitaire humor is, ik hou nl nogal van platte ongefundeerde humor zonder clou.
Lijkt iets minder te zijn maar ben allang blij dat ik weer een stream 3 heb met dezelfde layout als de vorige pagina die ik gebruiktequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:33 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
De kwaliteit van die beelden is lager, of is dat bij jullie wel goed?
Jij moet ook nog leren om een discussie te voeren met harde argumenten, en zachte woorden, ipv andersomquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn was op school zoals ik op het BB-subforum. Hij werd als enige geschorst, terwijl de anderen ook foute dingen deden.
Ik weet precies wat hij heeft doorgemaakt, ik krijg ook altijd als enige een ban...![]()
![]()
edit: .... zeg maar....
Ik zie b.v tijn zijn slechte en goede punten. En daarom kan ik me wel eens aan joy irriteren.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben net zo erg vóór Milica als de rest van dit forum tegen haar is. Dus daar zit al weinig verschil.
Verder ben ik ook net zo tégen Tijn als bijna de rest van dit forum vóór hem is. Ook geen verschil dus. Ik plaats alleen maar positieve berichten over Milica terwijl anderen (jij) alleen maar negatief plaatsen. Dan moet je mij daarop niet aanvallen, want je doet in feite hetzelfde, maar dan omgekeerd.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Tijn was op school zoals ik op het BB-subforum. Hij werd als enige geschorst, terwijl de anderen ook foute dingen deden.
Ik weet precies wat hij heeft doorgemaakt, ik krijg ook altijd als enige een ban...![]()
![]()
edit: .... zeg maar....
Is wel veel minder. Full screen captures zit er niet in op de BB site.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lijkt iets minder te zijn maar ben allang blij dat ik weer een stream 3 heb met dezelfde layout als de vorige pagina die ik gebruikte![]()
Waarom, ik ben gewoon recht voor z'n raap... zeg maar...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij moet ook nog leren om een discussie te voeren met harde argumenten, en zachte woorden, ipv andersom![]()
Jij begint nu weer over die slippers, zit het je nog hoog?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
daar heeft ze de slippers al aan verdomme![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom, ik ben gewoon recht voor z'n raap... zeg maar...
En altijd goed onderbouwd.. weet je...
Zodra http://www.hanff.nl/bbstreams.php weer is gefixt ga ik meteen weer terug, maar voorals nog niet, ik kijk toch altijd naar 4 kleine schermpjes tegelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is wel veel minder. Full screen captures zit er niet in op de BB site.
Hijzelf ook niet, hij is dan ook gestoptquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:38 schreef ruby het volgende:
Ik zie Tijn niet echt als politie-agent. Ik krijg het niet voor elkaar.
Ze hebben een waarschuwing van Hummie gehad dat ze wel wat mogen drinken, maar geen zuipfeesten.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:41 schreef Flyduck het volgende:
Wat is de reden dat er nooit feessies met veel drank worden gegeven?? Willen ze het expres zo saai houden?
Bij een bekeuring uitschrijven: "Daar staat een stoplicht.. zeg maar.. Normaal gesproken.. zeg maar.. zitten daar 3 kleuren lichten in zeg maar...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:38 schreef ruby het volgende:
Ik zie Tijn niet echt als politie-agent. Ik krijg het niet voor elkaar.
Bij mij loopt ze nog steeds heen en weer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
hèhè, ik ben eindelijk van Hilde af op stream 3
bij mij is ze er nog steedsquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef flugeltje het volgende:
hèhè, ik ben eindelijk van Hilde af op stream 3
uiteraard!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Jij begint nu weer over die slippers, zit het je nog hoog?
Hummie spoort niet.. ze moeten zuipen en er moet muziek komen.. damn ... met bb5 gebeurde er tenminste nog is wat...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben een waarschuwing van Hummie gehad dat ze wel wat mogen drinken, maar geen zuipfeesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |