godver, je bent me voor!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:09 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Even iets anders trouwens,
Geslacht: Man
Hobbies/interesses: Paarden
?
Problemen mee?quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:09 schreef Ricky_ het volgende:
[..]
Even iets anders trouwens,
Geslacht: Man
Hobbies/interesses: Paarden
?
laten we het daar maar bij laten ja....quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:11 schreef NordicBlue het volgende:
Neuhh , ieder zo z'n hobby's he
dat is best kut voor jequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:14 schreef Natalie het volgende:
Of anderen paarden nu KUT vinden of niet, persoonlijk heb ik best wat lef nodig om bij zo'n dier in de buurt te gaan staan.
Nou, wat pas echt kut was, was dat het dier eens op mijn voet ging staan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:17 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
dat is best kut voor je![]()
als je aan de voorkant van zo'n beest blijft kan er weinig mis gaan toch?
nordicblue weet er vast meer over?
...zeg maar gerust: KUT!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou, wat pas echt kut was, was dat het dier eens op mijn voet ging staan.
Was nu niet iets wat ik erg kon waarderen
Zoiets?quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:44 schreef NordicBlue het volgende:
of:
<Vul zelf een scheldwoord in><Dienst of Bedrijf>
quote:Op zondag 17 september 2006 13:54 schreef Angelotus het volgende:
wat een kuttopic
Je valt in herhaling.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:48 schreef Angelotus het volgende:
wat een kuttopic
Eeej, zo heet ie niet meerquote:Op zondag 17 september 2006 13:56 schreef BrauN het volgende:
Katholieke Universiteit Tilburg.
En daar zit ik op, dus smoel dicht!
Ik hield me inquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:28 schreef agRESSIV-e het volgende:
[..]
...zeg maar gerust: KUT!
ik ga vandaag geen kut meer gebruiken (taaltechnisch gezien dan..), de lol gaat er snel vanaf zo...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |