Waarschijnlijk liefdesverdriet omdat ze zomaar wegreedquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Lucille het volgende:
Welke schade heb jij precies?
mijn knie doet kankerpijn en mijn fiets is dood(voorwiel bijna dubbel)quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Lucille het volgende:
Welke schade heb jij precies?
Waar zou je dat kunnen verhalen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liefdesverdriet omdat ze zomaar wegreed
nee hoor ik ben heel gelukkig verliefd op een anderquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liefdesverdriet omdat ze zomaar wegreed
Reed jij op een voorrangsweg?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef welkominspace het volgende:
ik rij op het fietspad en ik zie van mijn rechterkant een auto aankomen.
wel een hardequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:41 schreef Devlinsect het volgende:
Had ze een mooie gril? Die auto?
Ze reed niet door, ze stopje (en lachte en zwaaide).quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:42 schreef floppie86 het volgende:
doorrijden na aanrijding! staat toch een flinke celstraf op?
Je had er een harde van gekregen?quote:
Wurgen en penetreren zou ik omdraaienquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:44 schreef Robocock het volgende:
Watt een vuile grafhoer![]()
![]()
Opzoeken, wurgen, penetreren, verbranden. In die volgorde!
yup daarom ga ik van de week ook nog ff bij d'r langs ik weet ongeveer waar ze woont want ze komt bijna elke morgen uit die straat rijdenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:42 schreef floppie86 het volgende:
doorrijden na aanrijding! staat toch een flinke celstraf op?
Erhm...dude... van rechtskomend verkeer HEEFT voorrangquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef welkominspace het volgende:
...
ik rij op het fietspad en ik zie van mijn rechterkant een auto aankomen.
...
mijn klacht is dat:er nog mensen zijn die geen voorang verlenen,je dan hun motorkap van dichtbij laten zien en dan wegrijden
Foto maken dus van het kenteken en naar de pliesie stappen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup daarom ga ik van de week ook nog ff bij d'r langs ik weet ongeveer waar ze woont want ze komt bijna elke morgen uit die straat rijden
Tenzij je op een voorrangsweg zit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef kwib het volgende:
[..]
Erhm...dude... van rechtskomend verkeer HEEFT voorrang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |