Waarschijnlijk liefdesverdriet omdat ze zomaar wegreedquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Lucille het volgende:
Welke schade heb jij precies?
mijn knie doet kankerpijn en mijn fiets is dood(voorwiel bijna dubbel)quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Lucille het volgende:
Waar zou je dat kunnen verhalen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liefdesverdriet omdat ze zomaar wegreed
nee hoor ik ben heel gelukkig verliefd op een anderquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:40 schreef Natalie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liefdesverdriet omdat ze zomaar wegreed
Reed jij op een voorrangsweg?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef welkominspace het volgende:
ik rij op het fietspad en ik zie van mijn rechterkant een auto aankomen.
wel een hardequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:41 schreef Devlinsect het volgende:
Had ze een mooie gril? Die auto?
Ze reed niet door, ze stopje (en lachte en zwaaide).quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:42 schreef floppie86 het volgende:
doorrijden na aanrijding! staat toch een flinke celstraf op?
Je had er een harde van gekregen?quote:
Wurgen en penetreren zou ik omdraaienquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:44 schreef Robocock het volgende:
Watt een vuile grafhoer![]()
![]()
Opzoeken, wurgen, penetreren, verbranden. In die volgorde!
yup daarom ga ik van de week ook nog ff bij d'r langs ik weet ongeveer waar ze woont want ze komt bijna elke morgen uit die straat rijdenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:42 schreef floppie86 het volgende:
doorrijden na aanrijding! staat toch een flinke celstraf op?
Erhm...dude... van rechtskomend verkeer HEEFT voorrangquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef welkominspace het volgende:
...
ik rij op het fietspad en ik zie van mijn rechterkant een auto aankomen.
...
mijn klacht is dat:er nog mensen zijn die geen voorang verlenen,je dan hun motorkap van dichtbij laten zien en dan wegrijden
Foto maken dus van het kenteken en naar de pliesie stappen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:47 schreef welkominspace het volgende:
[..]
yup daarom ga ik van de week ook nog ff bij d'r langs ik weet ongeveer waar ze woont want ze komt bijna elke morgen uit die straat rijden
Tenzij je op een voorrangsweg zit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef kwib het volgende:
[..]
Erhm...dude... van rechtskomend verkeer HEEFT voorrang
uiteraardquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tenzij je op een voorrangsweg zit.
Nee jo, gekkiequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:46 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Wurgen en penetreren zou ik omdraaien![]()
wel een stijve kniequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Je had er een harde van gekregen?
Hoezo politie, gewoon aanbellen en oplossenquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef Lucille het volgende:
[..]
Foto maken dus van het kenteken en naar de pliesie stappen.
Goed lezen:quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:49 schreef kwib het volgende:
[..]
uiteraard
maar dat lees ik nergens
Maar hij heeft al een vriendin.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:50 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Hoezo politie, gewoon aanbellen en oplossen![]()
Ik heb het over geldquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar hij heeft al een vriendin.
Met 8 airbag'squote:Op zaterdag 16 september 2006 18:50 schreef welkominspace het volgende:
het was een fiat punto
dat zei ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef Lucille het volgende:
[..]
Maar hij heeft al een vriendin.
Ik vrees dat zijn polis het niet dektquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:41 schreef Lucille het volgende:
[..]
Waar zou je dat kunnen verhalen?
Ohhh, dan is het goedquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee hoor ik ben heel gelukkig verliefd op een ander![]()
Ow, dat is inderdaad ook nog een manier om de schade te vergoeden.quote:
Misschien dat die meid wel wil dekken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik vrees dat zijn polis het niet dekt
op tv heb je niet van dat soort praatjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:56 schreef Lucille het volgende:
[..]
Misschien dat die meid wel wil dekken.
ja dan liep je per ongeluk tegen haar/hem aan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:56 schreef JimDavis het volgende:
Vroeger toen je nog jong was, peste je toch ook het meisje wat je leuk vond![]()
Jij snapt ook niks![]()
Niet overdrijven!quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:58 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja dan liep je per ongeluk tegen haar/hem aan.
en reed je haar/hem er niet onder
nou die motorkap kwam wel met hoge snelheid naar me toe hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef JimDavis het volgende:
[..]
Niet overdrijven!
Aantikken was het![]()
Het is al goed mennekequote:Op zaterdag 16 september 2006 19:08 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nou die motorkap kwam wel met hoge snelheid naar me toe hoor
Nee, dat mag niet zo vroeg op de avond volgens de omroepwet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op tv heb je niet van dat soort praatjes![]()
doen ze bij de lama's wel en bij comedy factoryquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:16 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet zo vroeg op de avond volgens de omroepwet.
weenie zag volgens mij wel een beste deuk en daaronder een kras van mijn stuurquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:29 schreef Pelgrim het volgende:
Shit happens. Heeft zij wel schade?
ben ik ook van planquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:53 schreef Theodoric het volgende:
Owned![]()
Ik zou meteen zorgen dat de materiële en lichamelijke schade ruimschoots financieel gecompenseerd werd, ongeacht de looks van de schadeveroorzaker![]()
Maar je hebt geen kenteken of wat dan ook had ik begrepen uit je postquote:
ik weet in welke straat ze woontquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:56 schreef Theodoric het volgende:
[..]
Maar je hebt geen kenteken of wat dan ook had ik begrepen uit je post
Nou ja succes in ieder geval, onbeschoft mensvoortaan meteen kenteken onthouden/noteren
Psychische schade.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:39 schreef Lucille het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |