Voilaquote:Op zondag 17 september 2006 21:05 schreef Ruzbeh het volgende:
We hebben trouwens een countdown nodig tot launch.
Hadden we dat niet wat later kunnen doen? Van deze word ik niet echt vrolijk.quote:Op zondag 17 september 2006 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Voila
http://www.timeanddate.com/counters/customcounter.html?day=08&month=12&year=2006&hour=0&min=0&sec=0&p0=16
dat was ik en jah ik ben blij dat het goedkoper isquote:Op zondag 17 september 2006 18:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar blijven al die mensen die dachten dat de NES downloads gewoon 20 euro per stuk zouden zijn omdat dat ook zo was met de GBA classics?
Dat is nog altijd niet bevestigd door nintendo zelf.quote:Op maandag 18 september 2006 09:08 schreef moomoo het volgende:
dat van online multiplayer geldt toch alleen voor 3rd party titels?
zover ik weet is er geen online multiplayer game bij launch, en de eerste komt pas ergens halverwege december in de US: Pokemong nog iets.quote:Op maandag 18 september 2006 09:08 schreef moomoo het volgende:
dat van online multiplayer geldt toch alleen voor 3rd party titels?
mwa dat is mar een kwestie van hoe je het bekijkt enzoquote:Op maandag 18 september 2006 09:19 schreef depax het volgende:
als je de clock zo bekijkt lijkt het ook niet meer lang btw.
6968489 seconds
of 1935 uur
lijkt niet zo lang meer
Het orgasme dat je daarna voor meer 2000 uur hebt als je hem hebt maakt dat weer goedquote:Op maandag 18 september 2006 09:25 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
mwa dat is mar een kwestie van hoe je het bekijkt enzo
bijna 2000 uur wachten is nog best lang IMHO
maar misschien ben ik aant zeiken
Scan.quote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef Oksel het volgende:
Stond goed artikel in de NRC next over de Wii! 2 volledige pagina's!
Meen je?quote:Op maandag 18 september 2006 10:51 schreef BMH het volgende:
In de wii versie van Twilight Princess kun je de camera niet draaien....
[..]
Scan.
Je kunt volgens mij enkel Z-targetten in het niets om de camera te centreren.. Net als in OOT & MM.quote:Op maandag 18 september 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meen je?Ik haat het als ik de camera niet kan draaien!
Ik had het idd ook al gehoord. de Wii komt simpelweg knoppen tekort voor camerabesturing.quote:Op maandag 18 september 2006 10:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meen je?Ik haat het als ik de camera niet kan draaien!
En dat zuigt dus.quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij enkel Z-targetten in het niets om de camera te centreren.. Net als in OOT & MM.
Ik kijk juist uit naar de besturing van de Wii met FPS, volgens mij veel makkelijker dan het onhandige systeem van de xbox bijvoorbeeld!quote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij enkel Z-targetten in het niets om de camera te centreren.. Net als in OOT & MM.
Ik heb ook even nagedacht over de besturing van FPS op de wii.. Laat de developer gewoon een extra dual analog besturing in het spel stoppen!
Nunchuk is lopen en strafen.. De wiimote houd je gewoon in je hand en waterpas van de grond. Als je de wiimote naar rechts op links beweegt draait het beeld die kant op.. Tilt je de wiimote naar boven of beneden dan gebeurd dat ook op het scherm. Een optie om de controls om te draaien (dus lopen door je wiimote te draaien en tilten en mikken met de nunchuk's analoge stick).. Perfect voor als je even geen zin hebt om constant op het scherm te mikken.
(natuurlijk is een optie om een cube of classic controller te gebruiken in een FPS ook niet gek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |