Oplichteriijquote:Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef Diablos79 het volgende:
Die virtual console is gewoon oplichterij van Nintendo en ook erg ondankbaar tegen over hun aanhang die jaren geleden al die games al hebben gekocht. Als ze echt om hun fans hadden gegeven dan zouden ze gewoon een bedrag van 5 euro per maand vragen en dat je dan alle (iedergeval Nes en Snes) games mag spelen/downloaden die erop staan.
dat is, als iedereen zegt dat de 360 content oplichterij is, dan is dit ook oplichterijquote:
Sony gaat het ook doen met de PSP...quote:Op zondag 17 september 2006 11:32 schreef Diablos79 het volgende:
Die virtual console is gewoon oplichterij van Nintendo en ook erg ondankbaar tegen over hun aanhang die jaren geleden al die games al hebben gekocht. Als ze echt om hun fans hadden gegeven dan zouden ze gewoon een bedrag van 5 euro per maand vragen en dat je dan alle (iedergeval Nes en Snes) games mag spelen/downloaden die erop staan.
Ik vind 1,49 voor een gesneden Oerbrood bij de C1000 ook oplichterij trouwens!quote:Op zondag 17 september 2006 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
dat is, als iedereen zegt dat de 360 content oplichterij is, dan is dit ook oplichterij
alles moet gewoon gratis zijn! Waarom ergens voor betalen?
maar daar heb je nog wat aanquote:Op zondag 17 september 2006 11:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind 1,49 voor een gesneden Oerbrood bij de C1000 ook oplichterij trouwens!
Als die meer dan 7.50 per spel gaan vragen vind ik dat ook teveel.quote:Op zondag 17 september 2006 11:42 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Sony gaat het ook doen met de PSP...
Het is ook maar afwachten hoeveel die PS-emulator spellen per stuk gaan kosten.
Ik vind het leuk dat ze dat aanbieden en ik ben blij dat de PS3 100% backwards compatible gaat zijn![]()
Maar alle games die je al hebt hoef je toch niet weer te downloaden?quote:Op zondag 17 september 2006 11:55 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als die meer dan 7.50 per spel gaan vragen vind ik dat ook teveel.
Dat Nintendo nog 10 euro(vind ik nog teveel) vraagd voor een N64 daar kan ik inkomen, dat zijn nog niet zulke hele oude spellen. Maar 8 euro voor een SNES spel, kom op he. Dat is gewoon echt oplichterij. Ik heb vroeger zo'n 50 SNES spellen gekocht met een gemiddelde prijs van 60 euro en dan zou ik er nu weer voor moeten betalen. Ze hebben al genoeg verdiend aan die spellen. Die kunnen ze best hun fans schenken, of voor een klein bedrag per maand maar dan dat je ze allemaal mag downloaden(die ze elke maand uitbrengen).
Dan nog is het veels te duur. Helemaal als ik ze zo allemaal van internet kan halen. Die Wii is best een leuk ding maar dat virtual console is gewoon geldklopperij.quote:Op zondag 17 september 2006 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar alle games die je al hebt hoef je toch niet weer te downloaden?Dat zou stom zijn.
Ik ga voor de games die ik gemist heb of nooit heb kunnen kopen (ChronoTrigger, Lufia 1, Secret of Mana, Illusion of Gaia, etc).
8 euro voor enkele van de beste games allertijden vind ik een koopje. En ja, ik kan ze ook op mn PC gaan spelen, maar ik zit liever op de bank met een controller en ik game gewoon legaal.quote:Op zondag 17 september 2006 12:00 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Dan nog is het veels te duur. Helemaal als ik ze zo allemaal van internet kan halen. Die Wii is best een leuk ding maar dat virtual console is gewoon geldklopperij.
En wat nu als je het hebt gehad en nu wel weer eens wilt spelen. Dan MOET je er dus wel voor betalen. En dat ze er een bedrag voor vragen is opzich niet zo erg, het gaat om de hoogte ervan. Die spellen zijn gewoon te duur op die manier.quote:Op zondag 17 september 2006 12:09 schreef moomoo het volgende:
ja, omdat je alle software/games ook gratis van internet kan plukken is het eigenlijk oplichterij van software-/gamesbedrijven dat ze überhaupt nog ergens geld voor durven te vragen.
ik snap het hele gehuil om die VC niet. dus je hebt voor spel X 15 jaar geleden al eens betaald en nu MOET je het opnieuw kopen? lul niet man. je gaat toch niet betalen voor iets dat je al hebt?
Als ik de game voor 8 euro origineel kan kopen met doos en boekje zal ik dat ook zeker doen. Dan koop ik niet de WIi VC versie. Ben gekke Henkie nietquote:Op zondag 17 september 2006 12:09 schreef Diablos79 het volgende:
Ik vind 8 euro voor een oude game teveel. En dan maakt het niet uit hoe goed hij was. Helemaal omdat je alleen de rom krijgt en verder niks. Als je een beetje rond zoekt kun je voor minder dan 8 euro het spel origineel vinden met doos en boekjes.
Maar de console wordt wel geprijst naar de functionaliteit die hij heeft, dus als we nutteloze dingen krijgen maar we moeten er wel voor betalen worden we hier niet vrolijk.quote:Op zondag 17 september 2006 12:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een gezeur. Je hóeft helemaal geen gebruik te maken van de virtual console.
Euuh.. Wil je dan ook een core pack hebben? Zonder geheugen, zonder gratis online gamen & zonder wifi?quote:Op zondag 17 september 2006 12:14 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Maar de console wordt wel geprijst naar de functionaliteit die hij heeft, dus als we nutteloze dingen krijgen maar we moeten er wel voor betalen worden we hier niet vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |