Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:50 schreef Bot13 het volgende:
[..]
www.nu.nl
[..]
Ik snap het niet helemaal meer.
Mijn gewenste prijzen zijn 0 euro. Wat een bullshit zegquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel, alleen niet die spellen die ik vroeger door en door gespeeld heb. Spellen zoals Starfox, Mariokart, Zelda enz. Ik had ze graag willen downen maar aangezien ik ze al ken is 8e gewoon teveel van het goede. Als ze er nou nieuwe content in gooien dan is het misschien een andere zaak, maar ik denk het niet.
SNES valt eigenlijk snel af kwa downloads van mij kant, van de N64 zou ik graag Majora's Mask willen hebben, maar ik kan die ook gewoon lenen van iemand die de Cube disk heeft.
Wat overblijft is voor mij de Megadrive, Altered Beast, Strider, de Sonicspellen, Ecco, ik heb ze allemaal maar weinig gespeeld of helemaal niet en dan is t wel interessant (maar nog steeds gevoelsmatig net te duur).
Mijn gewenste prijzen waren:
- NES - 2e
- SNES - 4e
- N64 - 6e
- Megadrive - 3,50
- Turbo - 2,50
Helaas
That clears up a lotquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat snap je niet?
PS3 JPN: 11-11
PS3 USA: 17-11
PS3 EU: Maart
Wii JPN: 2 dec
Wii USA: 19 nov
Wii EU: 8 dec
tis een leuke extra, maar niets is beter dan de echte SNESquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn gewenste prijzen zijn 0 euro. Wat een bullshit zegJe kunt strax de beste games uit de geschiedenis van Nintendo kopen voor maximaal 10 euro. Ik weet het wel. Ik ga er zeker een aantal kopen.
Als ik Chrono Trigger kon kopen voor de SNES zou ik het zo doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:27 schreef Retarded het volgende:
[..]
tis een leuke extra, maar niets is beter dan de echte SNES
8 euro voor CT is een schijntjequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:24 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik word alleen misselijk van de 8e prijs die eraan hangt. Veels te duur voor een SNES titel. Daar gaat mn hoop om titels te downloaden die ik vroeger door en door gespeeld heb.
Ja er ligt inderdaad een Wiimote op de tafel. Ik zag het eerst ook niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:32 schreef depax het volgende:
trouwens zie ik dat nu goed.
Ligt daar een wiimote op de tafel.
Das wel erg sjiek gedaan dan om dat subtiel erin te verwerken(ik was eerst meer van die meid afgeleid)
Nouja het nadeel is wel een beetje dat het spellen zijn waarbij de rom geen enkele moeite is om te downloaden. Fout natuurlijk, maar het weerhoudt me er wel van geld neer te leggen voor het product. Niet dat ik het downloadt, dus uiteindelijk speel ik het gewoon helemaal niet, maar toch.quote:
http://cube.ign.com/articles/732/732852p1.htmlquote:It isn't clear whether the GameCube version of the game required more development time or whether this was a deliberate move on Nintendo's part to position Twilight Princess as the Wii's premier launch title. Currently, the GameCube version of the game is only scheduled to be released in North America.
chanty am cryquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://cube.ign.com/articles/732/732852p1.html
hihi
Ik snap niet wat Thanksgiving ermee te maken heeft, gezien het feit dat er dan helemaal niet aan cadeaus of wat wordt gedaan.quote:
http://www.gamespot.com/events/wiilaunch/videos.htmlquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:39 schreef Tware het volgende:
Weet iemand waar de Amerikaanse persconferentie van gisteren te downen is? Ik ben al ff op internet aan t zoeken, maar kan alleen kleine fragmentjes vinden...
Nee, Zelda Twilight Princess komt echt alleen op de GameCube uitquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:53 schreef Xrenity het volgende:
[..]
http://cube.ign.com/articles/732/732852p1.html
hihi
Broeliebroeliequote:Op zondag 17 september 2006 00:58 schreef Kill_em_all het volgende:
Nee. Ongeveer de helft van de release games die volgens nintendo beschikbaar zouden zijn bij de launch zijn er niet meer. Het zouden er eerst 27 zijn, nu zijn het er nog 13 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |