zover ik weet is het illegaal om hier scans van NL bladen/kranten online te plaatsenquote:
Waarom zie ik dat niet in dat filmpje?quote:Op zondag 17 september 2006 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Wat me nog het meest opvalt (afgezien van dat het extreem retegeil is, maar dat wisten we inmiddels wel), is dat je nu voor het eerst iemand het ziet besturen met z'n handen rustend op z'n benen. En dat hij die Navi zo echt heel precies en trillingsvrij kan richten. Dat geeft dus al heel wat meer hoop voor de wiimote als een blijvertje in de gameswereld.
gewoon citerenquote:Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
zover ik weet is het illegaal om hier scans van NL bladen/kranten online te plaatsen
als jij het wilt overtypenquote:
PS en PS2 samen staat erquote:Op maandag 18 september 2006 12:04 schreef BMH het volgende:
Haha.. En ik ben 3 meter 20.
Mijn mond viel open toen ik je post lasquote:Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Klopt.. maar fok gaat zo traag dat me edit een eeuw duurt
We wisten al dat je niet echt orgineel was.quote:Op maandag 18 september 2006 12:08 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Mijn mond viel open toen ik je post las
Ik zou m'n broer wel bellen op de redactie van het NRC, maar die is helaas op vakantiequote:Op maandag 18 september 2006 12:05 schreef speknek het volgende:
nrc.next heeft geen digitale editie. Meestal zetten ze de losse artikelen gewoon op de site, maar volgens mij slapen ze daar op het kantoor een beetje.
Dan weet ik nu dus zeker dat ik hem op de GC ga spelenquote:Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt volgens mij enkel Z-targetten in het niets om de camera te centreren.. Net als in OOT & MM.
quote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Megalomaniac het volgende:
Fijn om te weten dat Het Parool zoveel vertrouwen heeft in Nintendo. Specifiek in Europa kijken de mensen zo erg uit naar de Wii dat Sony's lancering in november volkomen ongemerkt voorbij zou gaan tussen al het gedrang voor de Wii door (en een insider bij Nintendo heeft Het Parool natuurlijk al verklapt dat de lancering van de Wii inderdaad ook in november plaats vindt. Wereldwijd op dezelfde dag maarliefst).
Alleen maar positiefquote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Megalomaniac het volgende:
Parool: Sony bang voor Nintendo
Nou, het uitstel van de Playstation 3 is ook doorgedrongen tot de redactie van Het Parool hoor. Gisteren in de krant: "Nieuwe Playstation nog niet in Europa." Enthousiast begon ik te lezen, zou een kwaliteitskrant als Het Parool nog nieuwe inzichten kunnen bieden? Na een keurige samenvatting van de feiten tot nu toe, begint "onze redactie economie" een aantal wel heel aparte conclusies te trekken.
"Dat voedt geruchten over hele andere redenen voor het uitstel: Sony zou in Europa de slag niet aandurven met Nintendo, die in november zijn nieuwste spelcomputer uitbrengt, de Wii. Nintendo zegt geen enkel probleem te hebben en houdt vast aan zijn plannen de Wii in november wereldwijd op dezelfde dag te lanceren. De exacte datum wordt volgende week bekend gemaakt."
Fijn om te weten dat Het Parool zoveel vertrouwen heeft in Nintendo. Specifiek in Europa kijken de mensen zo erg uit naar de Wii dat Sony's lancering in november volkomen ongemerkt voorbij zou gaan tussen al het gedrang voor de Wii door (en een insider bij Nintendo heeft Het Parool natuurlijk al verklapt dat de lancering van de Wii inderdaad ook in november plaats vindt. Wereldwijd op dezelfde dag maarliefst).
[afbeelding]
[afbeelding]
PS3 staat ook met de achterkant naar voren afgebeeldquote:Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Megalomaniac het volgende:
Parool: Sony bang voor Nintendo
Nou, het uitstel van de Playstation 3 is ook doorgedrongen tot de redactie van Het Parool hoor. Gisteren in de krant: "Nieuwe Playstation nog niet in Europa." Enthousiast begon ik te lezen, zou een kwaliteitskrant als Het Parool nog nieuwe inzichten kunnen bieden? Na een keurige samenvatting van de feiten tot nu toe, begint "onze redactie economie" een aantal wel heel aparte conclusies te trekken.
"Dat voedt geruchten over hele andere redenen voor het uitstel: Sony zou in Europa de slag niet aandurven met Nintendo, die in november zijn nieuwste spelcomputer uitbrengt, de Wii. Nintendo zegt geen enkel probleem te hebben en houdt vast aan zijn plannen de Wii in november wereldwijd op dezelfde dag te lanceren. De exacte datum wordt volgende week bekend gemaakt."
[afbeelding]
[afbeelding]
Duidelijke boodschap lijkt me.quote:Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Tware het volgende:
[..]
PS3 staat ook met de achterkant naar voren afgebeeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |