abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41915185
iemand nrc next artikel al gescant ??
  maandag 18 september 2006 @ 11:42:08 #227
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41915438
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:30 schreef TYNOz het volgende:
iemand nrc next artikel al gescant ??
zover ik weet is het illegaal om hier scans van NL bladen/kranten online te plaatsen
The line is a dot to you!
pi_41915457
quote:
Op zondag 17 september 2006 23:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Wat me nog het meest opvalt (afgezien van dat het extreem retegeil is, maar dat wisten we inmiddels wel), is dat je nu voor het eerst iemand het ziet besturen met z'n handen rustend op z'n benen. En dat hij die Navi zo echt heel precies en trillingsvrij kan richten. Dat geeft dus al heel wat meer hoop voor de wiimote als een blijvertje in de gameswereld.
Waarom zie ik dat niet in dat filmpje?
  maandag 18 september 2006 @ 11:45:05 #229
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41915517
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:42 schreef kepler het volgende:

[..]

zover ik weet is het illegaal om hier scans van NL bladen/kranten online te plaatsen
gewoon citeren
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_41915533
zet het gewooon in een quote
pi_41915597
In de Zaterdag editie van Het Parool hadden ze he ook over de Wii.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  maandag 18 september 2006 @ 11:49:23 #232
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41915621
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:45 schreef BMH het volgende:

[..]

gewoon citeren
als jij het wilt overtypen Misschien staat het wel online trouwens, maar daar heb je een abbo voor nodig...
pi_41915681
Ik heb geen scanner..
  maandag 18 september 2006 @ 11:53:09 #234
34586 kepler
No bounce, no play
pi_41915720
quote:
Op maandag 18 september 2006 11:51 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen scanner..
dan zou ik maar beginnen met typen
pi_41915944
Parool: Sony bang voor Nintendo

Nou, het uitstel van de Playstation 3 is ook doorgedrongen tot de redactie van Het Parool hoor. Gisteren in de krant: "Nieuwe Playstation nog niet in Europa." Enthousiast begon ik te lezen, zou een kwaliteitskrant als Het Parool nog nieuwe inzichten kunnen bieden? Na een keurige samenvatting van de feiten tot nu toe, begint "onze redactie economie" een aantal wel heel aparte conclusies te trekken.

"Dat voedt geruchten over hele andere redenen voor het uitstel: Sony zou in Europa de slag niet aandurven met Nintendo, die in november zijn nieuwste spelcomputer uitbrengt, de Wii. Nintendo zegt geen enkel probleem te hebben en houdt vast aan zijn plannen de Wii in november wereldwijd op dezelfde dag te lanceren. De exacte datum wordt volgende week bekend gemaakt."

Fijn om te weten dat Het Parool zoveel vertrouwen heeft in Nintendo. Specifiek in Europa kijken de mensen zo erg uit naar de Wii dat Sony's lancering in november volkomen ongemerkt voorbij zou gaan tussen al het gedrang voor de Wii door (en een insider bij Nintendo heeft Het Parool natuurlijk al verklapt dat de lancering van de Wii inderdaad ook in november plaats vindt. Wereldwijd op dezelfde dag maarliefst).

Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
  maandag 18 september 2006 @ 12:02:48 #236
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41915993

Het komt gewoon door problemen met de blu-ray productie. Sony bang voor Nintendo, yeah right, net zoals vorige keer.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 18 september 2006 @ 12:04:59 #237
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41916035
-edit-
  maandag 18 september 2006 @ 12:05:36 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_41916040
nrc.next heeft geen digitale editie. Meestal zetten ze de losse artikelen gewoon op de site, maar volgens mij slapen ze daar op het kantoor een beetje.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 september 2006 @ 12:06:33 #239
8369 speknek
Another day another slay
pi_41916053
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:04 schreef BMH het volgende:
Haha.. En ik ben 3 meter 20.
PS en PS2 samen staat er .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 18 september 2006 @ 12:07:18 #240
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41916066
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:06 schreef speknek het volgende:

[..]

PS en PS2 samen staat er .
Klopt.. maar fok gaat zo traag dat me edit een eeuw duurt
  maandag 18 september 2006 @ 12:08:30 #241
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_41916096
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Klopt.. maar fok gaat zo traag dat me edit een eeuw duurt
Mijn mond viel open toen ik je post las
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 18 september 2006 @ 12:09:37 #242
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_41916119
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:08 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Mijn mond viel open toen ik je post las
We wisten al dat je niet echt orgineel was.

Heb je me Wii al besteld?
pi_41916234
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:05 schreef speknek het volgende:
nrc.next heeft geen digitale editie. Meestal zetten ze de losse artikelen gewoon op de site, maar volgens mij slapen ze daar op het kantoor een beetje.
Ik zou m'n broer wel bellen op de redactie van het NRC, maar die is helaas op vakantie
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 18 september 2006 @ 12:19:21 #244
8369 speknek
Another day another slay
pi_41916362
Even wachten tot wanneer het artikel in de middageditie komt . En tot die tijd, kopen en scannen mensen .
Ik ben vandaag ziek, dus kom de deur niet uit.
pi_41918373
Ik zag bij het Mii filmpje iets over je karakter opslaan op je controller. Oftewel 1 extra controller voor mijn vriendin en als je op bezoek gaat bij anderen, of zij bij jou, nemen ze hun eigen controller maar mooi mee
Game Over :: Anoniem torrents downloaden @ Seedr :: Lees hier waarom
pi_41919392
quote:
Op maandag 18 september 2006 10:56 schreef BMH het volgende:

[..]

Je kunt volgens mij enkel Z-targetten in het niets om de camera te centreren.. Net als in OOT & MM.
Dan weet ik nu dus zeker dat ik hem op de GC ga spelen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_41919446
quote:
Op maandag 18 september 2006 12:01 schreef Megalomaniac het volgende:

Fijn om te weten dat Het Parool zoveel vertrouwen heeft in Nintendo. Specifiek in Europa kijken de mensen zo erg uit naar de Wii dat Sony's lancering in november volkomen ongemerkt voorbij zou gaan tussen al het gedrang voor de Wii door (en een insider bij Nintendo heeft Het Parool natuurlijk al verklapt dat de lancering van de Wii inderdaad ook in november plaats vindt. Wereldwijd op dezelfde dag maarliefst).
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_41919547
quote:

Nou, het uitstel van de Playstation 3 is ook doorgedrongen tot de redactie van Het Parool hoor. Gisteren in de krant: "Nieuwe Playstation nog niet in Europa." Enthousiast begon ik te lezen, zou een kwaliteitskrant als Het Parool nog nieuwe inzichten kunnen bieden? Na een keurige samenvatting van de feiten tot nu toe, begint "onze redactie economie" een aantal wel heel aparte conclusies te trekken.

"Dat voedt geruchten over hele andere redenen voor het uitstel: Sony zou in Europa de slag niet aandurven met Nintendo, die in november zijn nieuwste spelcomputer uitbrengt, de Wii. Nintendo zegt geen enkel probleem te hebben en houdt vast aan zijn plannen de Wii in november wereldwijd op dezelfde dag te lanceren. De exacte datum wordt volgende week bekend gemaakt."

[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen maar positief
Houd van een lijntje.
pi_41919963
quote:

[afbeelding]
[afbeelding]
PS3 staat ook met de achterkant naar voren afgebeeld
#winning
pi_41920214
quote:
Op maandag 18 september 2006 14:32 schreef Tware het volgende:

[..]

PS3 staat ook met de achterkant naar voren afgebeeld
Duidelijke boodschap lijkt me.
Everything Is About Sex Except Sex. Sex Is About Power
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo