En dan stinken ze ook nog.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:55 schreef ioor het volgende:
Ja het is altijd bagger zeker met deze hitte zitten al die zweet mensen tegen je aangedrukt.
Ja, lekker van die mensen met een odeur waar je U tegen zegt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
En dan stinken ze ook nog.![]()
die bussen kom je haast ook niet in is het ook overvol , en je moet toch op school of werk komenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:54 schreef Puik het volgende:
TreinWelke plebejer neemt dan ook de trein, dan vraag je er zelf om, menneke.
jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:58 schreef Puik het volgende:
Lopen of fietsen.![]()
Kan je gelijk aan die conditie van je werken.![]()
moet je voor de grap es aan iemand's elleboog gaan likkenquote:Op zaterdag 16 september 2006 17:56 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
En dan stinken ze ook nog.![]()
Luie swans!quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:59 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
jaweet je hoever dat is ... laten andere die dat wel kunnen maar doen kan ik rustig zitten of staan
![]()
Wie weet waar die gezeten heeft...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
moet je voor de grap es aan iemand's elleboog gaan likken
wat heb je dan aan je OVquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Puik het volgende:
[..]
Luie swans!
Je kan natuurlijk ook de taxi pakken, of eerder weggaan, kan je op je gemak nog uitgebreidt een kop leut drinken en de krant lezen.
Die foto uit mijn fotoboek?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:55 schreef Tellorian het volgende:
Nou, dit is vast weer zo'n topic waar ze dat plaatje van die trein plakken waar al die mensen aan de buitenkant hangen.
hilariteit alomquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:01 schreef Tellorian het volgende:
[..]
Wie weet waar die gezeten heeft...![]()
http://www.aslimasti.com/(...)in_hanging_india.jpgquote:
Een beetje op mijn kosten gratis reizen en dan nog zeiken ook?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:02 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
wat heb je dan aan je OV![]()
Stel je voor, niemand gaat meer met de trein omdat het stinkt...quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:07 schreef Q. het volgende:
Dan ga je toch lopen of met de auto? Één zeikerd minder in de trein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |