Foto misloekt? Misloekt? Jup, dat is het ABN van de vrouw bij het postkantoor.
Ik kreeg een brief van het ib-groep die mij keurig verwees dat ik mijn ov kon ophalen. Stom dat ik was had ik geen foto’s meer liggen, dus ik had nieuwe nodig. Mijn zus die gaf de geweldige tip dat ze bij de
c1000 Skagerhof een cadeauwinkeltje hebben die pasfoto’s kan maken. Met goede zin liep ik naar het leuke kantoortje en gaf de instructies: ik wil foto’s.
De vrouw duwde mij in een doe-het-zelf hok en tegenover mij stond een camera waarvan ik het gevoel had dat er wolkjes vanaf kwamen bij de klik. Nog zo’n ouderwets (fosfor? Schietend) ding. Na 20 minuten kloten met de camera, beetje links.. beetje rechts vond ze dat ik verkeerd zat.
Na het goed zetten van mijn lichaam ging die camera op stand-by en tot mijn verbazing raakte die vrouw helemaal in paniek. Ze ramde op alle knoppen en na 1 uur wachten had ze een foto geschoten en drukte met het snelheid van het licht op PRINT. Toen was het al te laat om te melden: die vind ik niet goed of wel
Toen ik de foto zag vond ik hem totaal niet goed en ik zei lief tegen de vrouw: Euhm mevrouw deze foto vind ik niet goed.
-Was nie goed?
Nou, ik sta er boos op.
-Maar hijs mooi?
Nee mevrouw, hij is niet mooi.
-Jawel, jawel en druk wilde ze alles inpakken en mij weg hebben.
Mevrouw hiervoor geef ik geen toestemming. We maken nieuwe foto’s of ik ga nu naar een andere winkel.
Nu wilde de trut de slechte foto’s + nieuwe foto’s in het kosten plaatje pleuren. Dat is in totaal 11,00 + 11,00 = 22,00 euro. Ik zei: Nee, weggooien, opnieuw…. Ik geef hiervoor geen toestemming. Snapte ze niet. Na 5 minuten gingen wij uiteindelijk nieuwe foto’s maken. Na het drukken op print hoorde ik allerlei oerwoud geluiden. Ohhh ahhh en kwam ze terug:
- Foto misloekt ga maar naar andere winkel.
Pardon?
- Ga maar naar andere winkel.
Ben toen naar toolenburg gegaan, 2 minuten werk + afdrukken. Afrekenen en ik was weg.
Waarom gaan mensen met weinig technische ervaring mensen zoals ik treiteren met kut foto’s. Plaats dan waarschuwingen voordat ik in zo’n hel kom. Bah
[ Bericht 0% gewijzigd door Hbjr op 16-09-2006 17:49:21 ]