stasie, niet statie!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:48 schreef Maikuuul het volgende:
Statieecht zoeen limburgs/maastrichts woord
Waar komen de treiners aan ? OP DE STATIE MAAN !!!
Owjaquote:
Stasieonquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:52 schreef Herkauwer het volgende:
WTF is een stasie dan?
Leer Nederlandsquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Stasieon
Nu duidelijk ?
Check een paar posts boven de mijne mijn andere post dan ist wat duidelijk
Remunjquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:56 schreef Piovan het volgende:
Sjtasie Festasie Remunj
De kaanjel van de sjtadie in remunj zin ze aant vervange gek.quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:57 schreef SuperwormJim het volgende:
D'r zit un kaater in de kaanjel vaan ut daak vaan de staasie
quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:00 schreef nietzman het volgende:
Zou ik de kiesdrempel halen met een partij die gratis nekschotten aan debiele Limbo's met vreemde taaltjes uit wil delen?
gaank es doet maaaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:00 schreef nietzman het volgende:
Zou ik de kiesdrempel halen met een partij die gratis nekschotten aan debiele Limbo's met vreemde taaltjes uit wil delen?
Remunj is vet! In Remunj laupe de hunj mit de kunj euver de grunj!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Remunjzo stom klinkt dat altijd :/
Mijn stem heb je.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:00 schreef nietzman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |