abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41861360
Wat is nu precies je probleem?
  zaterdag 16 september 2006 @ 14:00:40 #27
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_41861477
Vreet man!
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_41862278
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:12 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Ik zoek een functie als systeembeheerder of een andere baan in de ICT. (Computerwinkel etc.)
Wat kan je ? wat heb je voor certificeringen mcp's of iets?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_41863097
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 14:34 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat kan je ? wat heb je voor certificeringen mcp's of iets?
Helaas geen mcp. ECDL (Wat niks voorsteld) Het 1e semester van Cisco.
Wat ik kan is allerlij Windows / Office problemen oplossen. Assembleren en onderhouden van pc's.
Tijdens de laatste stage bij een ICT afdeling van een thuiszorginstelling gewerkt met diverse software programma's. O.a. Citrix, Topdesk (Database programma wat op ITIL is gebasseerd)
Ik deed daar de helpdesk en tegelijk werken aan het project beheersysteem voor software en licenties. Aan het eind van het project werkinstructies gemaakt.
History can't change the past, the future can.
pi_41863528
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 15:18 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Helaas geen mcp. ECDL (Wat niks voorsteld) Het 1e semester van Cisco.
Wat ik kan is allerlij Windows / Office problemen oplossen. Assembleren en onderhouden van pc's.
Tijdens de laatste stage bij een ICT afdeling van een thuiszorginstelling gewerkt met diverse software programma's. O.a. Citrix, Topdesk (Database programma wat op ITIL is gebasseerd)
Ik deed daar de helpdesk en tegelijk werken aan het project beheersysteem voor software en licenties. Aan het eind van het project werkinstructies gemaakt.
Ik geef je 1 tip. Ga als de sodemieter zorgen dat je minimaal mcsdt bent , zijn maar 2 microsoft modules als je een beetje leert zit dat er zo in.

Systeembeheer functie kan je vergeten met alleen je stage-ervaring.
je zal je moeten opwerken

Ik ben zelf sinds deze week MCSA en de joboffers schieten om mijn oren.
Overigens draag ik ook al 7 jaar it ervaring.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')