wtf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:44 schreef imported_sphinx het volgende:
RIP aan Paris' nabestaanden.
waarom? het is en blijft een van de beste muizen die er is. ook voor gamen. diverse knoppen aanwezig die je elk een taak kunt geven. hij is misschien in het begin een beetje zwaar, maar daar wen je zo aan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef glasbak het volgende:
Succes met je RSI!
ik zeur niet over de muis, maar over de slijtage.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:48 schreef hejho het volgende:
niet zeuren dan
ja, de sticker op de achterkant laat los.quote:
die van mij was na 2 dagen al weg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:16 schreef SolidasRock het volgende:
Wel eens van een muismatje gehoord? Mijn MX1000 logo ziet er nog piekfijn uit na een half jaar
geen idee eigenlijk. hij heeft een stroef en een glad oppervlak.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb zelf een muismat van hard plastic en superglad, lijkt me veel beter dan ze een muismat van stof. Van welk materiaal is de muismat van Razer gemaakt? (de bovenste laagje uiteraard...)
van mij mag je hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef glasbak het volgende:
Ik heb een toetsenbord waar na 3 dagen intensief gebruik de eerste slijtage al zichtbaar was..
Een andere gebruik ik al 8 jaar, maar daar staan alle lettertjes nog netjes op de knopjes
Mag ik nu ook een KLB topique openen?
Er zit al een slotje op mijn eigen KLB dus ik geef je weinig kansquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef glasbak het volgende:
Ik heb een toetsenbord waar na 3 dagen intensief gebruik de eerste slijtage al zichtbaar was..
Een andere gebruik ik al 8 jaar, maar daar staan alle lettertjes nog netjes op de knopjes
Mag ik nu ook een KLB topique openen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zit al een slotje op mijn eigen KLB dus ik geef je weinig kansMijn Paris Hilton krijgt verschijnselen van slijtage
Je zegt het al, stroef. Geen wonder dat de onderste sticker loslaat...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. hij heeft een stroef en een glad oppervlak.
tis deze:
[afbeelding]
nee, op de onderkant verdwijt de verf gewoon. je ziet wiite puntjes verschijnen. op de achterkant van de muis zit een grijs vlakje waarop mxlaser staat. daar laat de beschermingslaag van los.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zegt het al, stroef. Geen wonder dat de onderste sticker lostlaat...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |