abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 september 2006 @ 04:02:53 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41854923
BB6 is nu een maand aan de gang. Was het nou een goed idee om mensen met familieleden en/of vriendjes in het huis toe te laten of niet? Wat mij betreft is het redelijk geflopt. De familieleden blijken inderdaad als een rem voor elkaar te werken. Vooral met vader/dochter en moeder/dochter is het volgens mij geen geweldig idee gebleken.

Wat vinden jullie ervan na 4 weken Big Brother?
My soul is painted like the wings of butterflies
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 04:06:00 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_41854946
Had goed kunnen werken met extreme partners. Nu hebben ze 6 Peppie en Kokkies erin gezet. Alles voor de lieve vrede. Ze hadden er net op scheiden staande stelletjes met een blonde snol als vrouw erin moeten zetten. Of het on echte kind van Ron Brandsteder die eigenelijk Holt heet van achteren. Dit is een dood concept.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 04:08:04 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_41854957
Getypt net na het pissen terwijl ik al 2 uur sliep

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41854965
Als niet minstens een van die 'stelletjes' elkaar nomineert, is het concept grandioos mislukt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 16 september 2006 @ 08:52:19 #5
81426 PH52
maar natuurlijk
pi_41855656
Het feit dat je samen met een partner/familielid in het huis zit geeft imho te veel vastigheid, waardoor er minder wordt geprobeerd maatjes te zoeken. Daardoor is er onderling minder interactie.
Het aftasten blijft ietwat achterwege, ook zijn de kandidaten minder afhankelijk waardoor ze het zich kunnen veroorloven zich wat meer af te zonderen van de groep.
Zal wel veranderen zodra er nog twee of drie uitgaan.
_ De mens is de maat van alle dingen _
  zaterdag 16 september 2006 @ 08:57:49 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_41855691
Ik vind dat we nog te weinig merken van het concept. Ze zijn er dan wel als stelletje ingekomen, maar meer dan dat is er ook nog niet mee gedaan. De boze echtgenoot Rob had boze bewoner Semih moeten zijn ofzo, dan had het leuk geworden.
Het concept werd groot aangekondigd, maar vervolgens niet uitgewerkt. dat geldt trouwens voor meer dingen, zoals die rode telefoon
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 16 september 2006 @ 09:55:28 #7
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_41856173
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 08:52 schreef PH52 het volgende:
Het feit dat je samen met een partner/familielid in het huis zit geeft imho te veel vastigheid, waardoor er minder wordt geprobeerd maatjes te zoeken. Daardoor is er onderling minder interactie.
Het aftasten blijft ietwat achterwege, ook zijn de kandidaten minder afhankelijk waardoor ze het zich kunnen veroorloven zich wat meer af te zonderen van de groep.
Zal wel veranderen zodra er nog twee of drie uitgaan.
denk dat het nu na een maand zelfs nog te vroeg is om iets te zien. Maar neem e10 als voorbeeld, die hangt maar aan sabrina, en dat moet mo de keel uit gaan hangen, normaal gesproken had zo'n stelletje to be afzondering gezocht maar nu is er een grote zus bij die waarschijnlijk nog wel gaat waarschuwen en adviezen gaat geven die in verkeerde keelgaten vallen
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_41859780
Ik had er heel wat van verwacht maar tot nu toe valt het me nog een beetje tegen.
Ik denk wel dat de groepjesvorming kwam doordat er een zooitje stelletjes waren.
pi_41860270
Het is nog steeds geen echt kromme tenen televisie helaas...
Het kabbelt voort met wat pieken en dalen.. het extreme botsen intriges roddelen etc etc wat BB zo leuk zou kunnen maken voor de kijker omdat er nu stelletjes bij zitten blijft uit omdat ze zich te bewust blijven van de camera's.
Ze zijn er gewoon veel te veel mee bezig dat ze bekeken worden, en houden zich in.

Heeft Hummie heeft het verkeerd ingeschat met deze bewoners, zijn ze te tam gebleven, misschien had ze extremere stellen/kandidaten erin moeten gooien ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')