quote:Op maandag 11 september 2006 00:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Joep_de_papegaai, 48 uur!
Joep_de_papegaai, 48 uur!
quote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
Ik moest trouwens verschrikkelijk lachen om deze post in het bantopic:
[..]
![]()
Ik had eigenlijk ook graag dat ze alleen nog maar af en toe tevoorschijn kwam als ghost in 'Crossing over with John Edward'quote:Op zondag 17 september 2006 02:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou jaaaaaa. Ik wist niet dat ze nog leefde![]()
Neuh, meestal via-via. Ik zag iets in de AT uit MED staan en toen dacht ik: laat ik eens in het bantopic kijken.quote:Op zondag 17 september 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
! Kijk je daar weleens? Ik alleen met rellen en dan klopt er nooit wat van.
![]()
Hoe was 't ook alweer... What we need... is a great big melting potquote:Op zondag 17 september 2006 02:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Als uitsmijter heeft Paul dan weer Madeline Bell!! Wereldzangeres, en zwaar ondergewaardeerd heel haar leven. Ik heb ooiit nog met haar gezongen op een roteryclub dingusavond. Jemig, wat kan die zingen zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rellen? Zijn er wel eens rellen op FOK!???????quote:Op zondag 17 september 2006 02:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
! Kijk je daar weleens? Ik alleen met rellen en dan klopt er nooit wat van.
![]()
Yepquote:Op zondag 17 september 2006 03:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe was 't ook alweer... What we need... is a great big melting pot![]()
Mini. In de kop gedrukt. Gesust. Etc.quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Afgelopen nacht nog.
Ik mis altijd alle rellen, jammer hoor, ik vermaak me graag bij een meningsverschilletje. De enige op wiens naam ik wel eens klik is die dikke molukker met zijn inet tv stationnetje en avatar van de presentator van 'World funniest home video's'quote:Op zondag 17 september 2006 03:06 schreef broer het volgende:
Afgelopen nacht nog.
quote:Op zondag 17 september 2006 03:07 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ook gezongen door Culture Club trouwens
quote:Op zondag 17 september 2006 03:08 schreef Wickedangel het volgende:
In de kop gedrukt.
Wees niet bang, je mist niks. En zelfs die dikke molukker en zijn dikke Nederlandse tweelingbroer zijn lieverdjes. Er gebeurt simpelweg niks hier.quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef ElizabethR het volgende:
Ik mis altijd alle rellen, jammer hoor, ik vermaak me graag bij een meningsverschilletje. De enige op wiens naam ik wel eens klik is die dikke molukker met zijn inet tv stationnetje en avatar van de presentator van 'World funniest home video's'
Heerlijke relnicht is dat!!
Twassook náks!quote:Op zondag 17 september 2006 03:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nooit gehoord, ook geen behoefte aan![]()
Die ouwe "Klootviool" past er ook mooi bij.quote:Op zondag 17 september 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..][afbeelding]
[..]
Wees niet bang, je mist niks. En zelfs die dikke molukker en zijn dikke Nederlandse tweelingbroer zijn lieverdjes. Er gebeurt simpelweg niks hier.
Welleke andere??quote:
Precies, geef mij ook maar gewoon een fris mosseltje!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |