Wat heeft dat nou met intellect te maken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:07 schreef ElizabethR het volgende:
Zoals ik al zeg, zal wel weer aan mijn beperkte intellect liggen
We hebben het NIET over dezelfde persoon. De Elliott die ik ken heeft niets van doen met rauw en emotioneel, maar met piepstem en saai.quote:
De naam ken ik maar zijn muziek niet echt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:35 schreef svann het volgende:
Ken jij hem, sig? Of is hij je te politiek (behalve erg relaxed)?
Ja! En de mijne te dom! Want ik mag Elliott Smith niet afgrijselijk vinden, want dan vergelijk ik appels met peren blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is nogal obscuur.![]()
En Elliott Smith is mainstream?quote:
Waarschijnlijk niet want anders had zijn naam nog wel ergens een belletje laten rinkelen en die zegt me helemaal niets.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:47 schreef Lamon het volgende:
[..]
En Elliott Smith is mainstream?
Ik voorspelde het al, als ik eenmaal naar de goede man aan het luisteren ben, dan wordt het te laat.
Natuurlijk wel, alleen dat teveel covers gedoe sloeg nergens op. Verder heb ik er geen problemen mee.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:46 schreef ElizabethR het volgende:
Ja! En de mijne te dom! Want ik mag Elliott Smith niet afgrijselijk vinden, want dan vergelijk ik appels met peren blijkbaar.
Jemig zeg, ik geef je notabene een aantal van de nummers die hij allemaal gecovered heeft. Dat het een beatles fanaat was blijkt daar maar al te duidelijk uit.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
dat teveel covers gedoe sloeg nergens op.
Yup, 10 van zijn 200 tot nu toe gevonden nummers zijn covers. Wat een cover artiest.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:55 schreef ElizabethR het volgende:
Jemig zeg, ik geef je notabene een aantal van de nummers die hij allemaal gecovered heeft. Dat het een beatles fanaat was blijkt daar maar al te duidelijk uit.
Het zijn er wat meer Lamon.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup, 10 van zijn 200 tot nu toe gevonden nummers zijn covers. Wat een cover artiest.
Komt hier meer voor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:40 schreef sig000 het volgende:
De naam ken ik maar zijn muziek niet echt.
Mijn muzieksmaak is nogal obscuur.![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:09 schreef sig000 het volgende:
live covers
Dat zijn er tien, en meer trouwens!! teveel!quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Yup, 10 van zijn 200 tot nu toe gevonden nummers zijn covers. Wat een cover artiest.
Ik denk niet dat dat wreed is, ik denk dat dat echt zo gevoeld wordt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:17 schreef svann het volgende:
Oeh! Wat zijn jullie wreed!
Lee "Scratch" Perry 70 jarige Reggae Living Legend.quote:Op zaterdag 16 september 2006 05:12 schreef svann het volgende:
[..]
Komt hier meer voor.
Geef af en toe eens een linkje, zou ik zeggen.
Jawel man die lekere sjipjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:34 schreef sig000 het volgende:
Ik ken helemaal geen Elliott Smith.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |