Ik heb echt niets tegen insecten.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:55 schreef broer het volgende:
Misschien moet je toch de aangeboden kat overwegen, Lamon. Die houdt je huis wel insectenvrij.
Hmm dat heb ik dan met alle spinnen.. die mijn huis ongevraagd betreden..quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb echt niets tegen insecten.
Het was specifiek deze spin, die afwijkend gedrag vertoonde.
En als je me als insect een beetje gaat zitten uitdagen in mijn eigen huis, kun je een reactie terug verwachten.
Met één b, sig! Zo krijg je dat woord hier nooit geplugd.quote:
Is dat ook leuk voor een roker, of is het weer semi-amusant gewauwel over hoe roken tussen al de terroristen, randdebielen en kinderverkrachters door, de echte bron van al het naars is?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik wel.
Filmtip, die daar niets mee te maken heeft: http://us.imdb.com/title/tt0427944/
We posten nu eenmaal niet in dezelfde topicsquote:
Ik heb een huisspin net onder 't afdak voor vaak een open deur met lichtbron.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik dan met alle spinnen.. die mijn huis ongevraagd betreden..
Ik geef ze altijd de keuze om te vertrekken ( vrijwillig) maar ze kiezen dan altijd de verkeerde.
Misschien moet ik maar een bordje ophangen bij de ramen ofzo met: "betreden op eigen risico".
Qua pootwijdte bedoelde ik, en dan was het echt in die buurt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:07 schreef svann het volgende:
Nou Lamon, die spin van jou neem ik wel met een vaatje zout.
Vijftien centimeter is een tarantula!
Ohh maar dat is ook een plek wat prima is..quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb een huisspin net onder 't afdak voor vaak een open deur met lichtbron.![]()
Die spin heeft de tijd van zijn leven daar en wordt steeds groter.![]()
En scheelt mij weer de nodige lastige insecten doodmeppen.![]()
Nou... van de week was ik alleen thuis en toen zat er dus echt zo een knoepert in de wc.... ik heb hem doodgetrapt na enige moed verzamelt te hebben.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:07 schreef svann het volgende:
[..]
Met één b, sig! Zo krijg je dat woord hier nooit geplugd.
Nou Lamon, die spin van jou neem ik wel met een vaatje zout.
Vijftien centimeter is een tarantula!
Nu het kouder wordt rent er bij mij ook wel eens een grote spin van vier a vijf centimeter over de vloer.
Zolang die weer braaf achter de boekenkast onder de vloer verdwijnt vind ik het best.
Als ik niet zie waar hij heen rent, houd ik voor de zekerheid even mijn voeten van de vloer. Dat wel.
Niet dat ik bang ben dat hij me bijt ofzo, maar ik zou me het leplazerus schrikken als hij over mijn tenen zou rennen.
Ik tip 'm je natuurlijk niet zo maar, hè?quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:08 schreef Lamon het volgende:
Is dat ook leuk voor een roker, of is het weer semi-amusant gewauwel over hoe roken tussen al de terroristen, randdebielen en kinderverkrachters door, de echte bron van al het naars is?
Ik denk dat het een leuke relativerende film is, maar ik wil het even zeker weten, voordat ik hem kijk.
Zo een vieze zwarte rioolspin zekerquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Qua pootwijdte bedoelde ik, en dan was het echt in die buurt.
Ik ben nog nooit een overdrijver geweest in dit topic, of dit forum. Als ik het zeg, kun je dat echt vertrouwen.
Nee, we posten niet samen waar MEN zoal samen post.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:09 schreef PrintScreen het volgende:
We posten nu eenmaal niet in dezelfde topics
Ik mis er wel meer opeens![]()
![]()
Ja maar... die beesten doen een mens helemaal niets!quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
Nou... van de week was ik alleen thuis en toen zat er dus echt zo een knoepert in de wc.... ik heb hem doodgetrapt na enige moed verzamelt te hebben.
In de tuin heb ik geen problemen met spinnen... ik wil ze gewoon niet in huis.
Okee, dan ga ik hem kijken. Ik stond er toch al over te twijfelen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik tip 'm je natuurlijk niet zo maar, hè?
Het is een leuke film en je moet zelf maar uitzoeken hoe en wat. Jij als roker zult 'm iig kunnen waarderen.
Misschien dat eerder in dit topic aangeboden katten beter zijn? :quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo een vieze zwarte rioolspin zeker
Die krengen hoor je gewoon lopen, de katten horen en zien ze ook maar durven ze niets te doen... de mietjes
Ik zag je ook nergens anders meerquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, we posten niet samen waar MEN zoal samen post.
PS.![]()
Ze maken me bang en bijna aan het huilenquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:18 schreef svann het volgende:
[..]
Ja maar... die beesten doen een mens helemaal niets!
Ze wandelen vanzelf weer naar buiten of naar een beschut overwinteringsplekje.
En als ze terug blijven komen 's nachts is er ook wat voor ze te halen, en dat kun je beter kwijt zijn.
Ik heb een kater die muizen en vogels vangtquote:Op dinsdag 26 september 2006 02:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Misschien dat eerder in dit topic aangeboden katten beter zijn? :![]()
In F&F kun je dat allemaal kwijt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ze maken me bang en bijna aan het huilen
Ik wil ze niet in huis... buiten mogen ze alles.
Okay..duidelijk.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
In F&F kun je dat allemaal kwijt.![]()
Benieuwd wat jij er van vindt.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:18 schreef Lamon het volgende:
Okee, dan ga ik hem kijken. Ik stond er toch al over te twijfelen.
Da's een klote kat dan en die je dan beter verzuipen of gratis weggeven.quote:Op dinsdag 26 september 2006 02:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb een kater die muizen en vogels vangt![]()
Hij haakt af met spinnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |