In een parallel universum misschienquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:15 schreef adjes26 het volgende:
Jensen is gaaf
Vergeet de lachmachines niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:19 schreef _Arual_ het volgende:
Mensen die lachen om Jensen... Vooral Jenzen zelf, toch?
Voor als je het nog niet doorhad... fok! is een grote herhalingsoefening.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:08 schreef cucemodre het volgende:
Jezus, wat is hier aan de hand, zijn we 2 jaar terug in de tijd? overbodig
en toch kijk je er stiekem naarquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:08 schreef oor het volgende:
jensen is bah
Geenstijl is soms echt wel vet, en dat snappen veel VMBO'ers niet. Die kijken immers geen nieuwsquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:56 schreef Dirktator het volgende:
Jensen = GeenStijl-humor. Voor VMBO'ers dus.
jij wilde toch een bepaald soort hond aanschaffen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:06 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik vind jensen wel lache
Gisteravond was 't ook weer leuk
Kom ff een terras leggen hier!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:06 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik vind jensen wel lache
Gisteravond was 't ook weer leuk
Euhm ja, hoezoquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij wilde toch een bepaald soort hond aanschaffen?
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Kom ff een terras leggen hier!
Ik dank u.
ik denk stiekem dat heel veel mensen die jensen leuk vinden toevallig dat soort honden hebben. kan het mishebben. keek je ook altijd graag naar dat konijn dat moppen vertelde?quote:
Euhm zo af en toequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk stiekem dat heel veel mensen die jensen leuk vinden toevallig dat soort honden hebben. kan het mishebben. keek je ook altijd graag naar dat konijn dat moppen vertelde?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:20 schreef Camplo het volgende:
Nou beter om Jensen lachen dan om die humoristische kankerbever die altijd op die bank zit![]()
Het is algemeen bekend dat Jan zowel op de radio als de tv achter de schermen alles in handen heeft en verzint. Het wordt Robert alleen maar aangedragen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:44 schreef zoalshetis het volgende:
jan een kankerbever? ik verdenk hem van bijna alle onderwerpen van jensen. jensen zelf is heel erg onmetelijk leeg.
en hij kopt het niet altijd even goed in zeg maar. who fucking cares, hij is toch wel binnen na drie periodes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Jan zowel op de radio als de tv achter de schermen alles in handen heeft en verzint. Het wordt Robert alleen maar aangedragen.
Dat is ook zo neem ik aan. In die commercial van Jensen zelf vraagt ie aan zijn staf " ..En, heb je nog wat grappigs voor me?" of iets in die trent.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Jan zowel op de radio als de tv achter de schermen alles in handen heeft en verzint. Het wordt Robert alleen maar aangedragen.
Eensch. Geenstijl is best oké.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef Camplo het volgende:
[..]
Geenstijl is soms echt wel vet, en dat snappen veel VMBO'ers niet. Die kijken immers geen nieuws![]()
geenstijl is ok totdat de eerste repliek komt. maw, voor de niet zo zorgvuldig lezers, de op-ers bij geenstijl zijn zeer vaardig in het gebruik van de nederlandse taal.quote:
herman is gewoon een slachtoffer van Rtl5. Die jongen heeft gewoon zijn uiterlijk niet mee, net als Jensen en Papparazzi. En rtl5 maakt daar handig gebruik van.quote:Op zondag 17 september 2006 03:34 schreef Steeven het volgende:
Ach, voorheen pakte hij alleen mensen aan die hij verbaal aan kon en de mensen die hij niet verbaal aan kon daar werd ie een beetje een ja-knikker bij. Maar de laatste tijd lijkt ie wat strenger en zelfverzekerder wat dat betreft. Hoewel het hele gedoe om die date van Herman van Idols wel erg grappig was.
OT: Ik kijk af en toe naar Jensen, alleen die lachmachine werkt me soms op mijn zenuwen.quote:Op zondag 17 september 2006 03:45 schreef MeneerMuis het volgende:
-edit-
Lees het bovenstaande artikel eensquote:Op zondag 17 september 2006 10:08 schreef Reneuh het volgende:
En ik heb nooit begrepen wat die tuup naast hem op die bank doet..
Wat schreef meneer muis?quote:Op zondag 17 september 2006 03:45 schreef MeneerMuis het volgende:
-edit-
ik neem aan dat je weet dat die smile alleen gebruikt wordt als je iemand heel erg dom vindt?quote:
in je profiel staat dat je een vrouw bent...quote:Op maandag 18 september 2006 23:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik moet steeds om hem lachen.Ik kijk het nog maar sinds kort en niet altijd maar hij heeft soms echt van die opmerkingen.
![]()
Mogen vrouwen niet lachen dan?quote:Op maandag 18 september 2006 23:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in je profiel staat dat je een vrouw bent...![]()
juist wel! maar mijn vrouwen niet om jensen.quote:Op maandag 18 september 2006 23:31 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mogen vrouwen niet lachen dan?
quote:Op dinsdag 19 september 2006 09:58 schreef jstn het volgende:
Hou gvd onderhand is je smoel over Jensen, ffs.
We weten het nu wel dat jullie jensen-haters-meelopers het niet leuk vinden.
En Kelly niet te vergetenquote:Op dinsdag 19 september 2006 10:36 schreef Choq het volgende:
jensen is niet leuk, de gasten zijn soms leuk, en sinds verleden jaar willen er meer verschillende gasten komen,daarvoor waren het steeds dezelfde ala patty brad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |